אוסף “סגול פרסי” של נייקי אייר מקס נופל השבוע!

אוסף “סגול פרסי” של נייקי אייר מקס נופל השבוע!

אוסף “סגול הפרסי” של נייקי אייר מקס צריך להיות אחד הזנים הסניקרטים המעניינים ביותר לצמצם החודש. הדלף לראשונה באפריל, שחרורו של חמשת המפסקים מקבלת חמישייה של צלליות ידועות, כמו גם עובדת אותן מחדש עם נגיעה של סגול. אמנם זה עשוי לרעש די פשוט, אך נעלי הספורט המתקבלות עוצרות נשימה!

נייקי אייר מקס 90 “סגול פרס”

Int’l Shipping

ראה עוד

נייקי אייר מקס 96 II “סגול פרס”

Int’l Shipping

ראה עוד

כדי לבעוט דברים יש לנו את Air Max 90 כמו גם את Air Max 96 II, שניהם ידועים בזכות עצמם. אלה משופעים בגוונים סגולים כמו גם בניגוד לשחור לאסתטיקה מוטבעת שתעבור טוב עם כל סוג של התאמת סתיו. גולת הכותרת של הקולקציה חייבת להיות Air Max 97. הוא המכונה “הכדור הסגול” על ידי מספר ראשי נעלי ספורט, הוא שומר על אותו מראה חתימה בדיוק כמו “כדור הכסף” שהוא ככל הנראה ה- AM97 הידוע ביותר שנעשה אי פעם.

כמו כן אנו מקבלים גם אייר מקס 270 כמו גם TN Air Max Plus. שני עיצובים מנקודות שונות בהיסטוריה, האווירה “סגול הפרסי” פועלת היטב בשניהם.

נייקי אייר מקס 97 “סגול פרס”

Int’l Shipping

ראה עוד

אוסף “סגול הפרסי” של נייקי אייר מקסימום, שנקבע להציג ב -11 בספטמבר, הוא חובה לכל סוג של סיבוב עונתי! הבה נבין איזה זוג אתה הכי מרגיש, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה עלול להתקרב עם התכונה הרבים המפוקפקת של טרוויס סקוט X Nike Max 1!

נייקי אייר מקס 270 “סגול פרס”

Int’l Shipping

ראה עוד

נייקי TN Air Max פלוס “סגול פרס”

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *