אלה 8 insta יריות של Yeezy 350 סטטי תקבל לך hyped

אלה 8 insta יריות של Yeezy 350 סטטי תקבל לך hyped

Kanye West’s 2018 Yeezy הקו לא היה שום דבר קצר מרשים. הכל התחיל עם חשיפת צללית חדשה לגמרי בחזרה בינואר – Yeezy 500. כמו צללית chunky העליון, זה בקושי לא צפוי כי כל אחד מארבעת colourways בטווח היו מהירים למכור.

הן Yeezy 350 ו 700 שמחים בהצלחה דומה מה עם השפע העיקרי של עיצובים hyped כמו גם כמה חדשים. בעוד אתה חושב שהמאהם של השנה הגיע סוף סוף לסיום עם החרושת העולמית של היום של ייזי 350 “חצי צהוב קפוא”, יש הרבה יותר חום כדי לקבל נרגש. זה נכון, עלייה yeezy 350 ‘סטטי’ הם שיגור לפני השנה הוא החוצה!

הנה אנחנו לוקחים להסתכל על כמה יריות Insta הטוב ביותר מובטחת כדי לקבל לך hyped!

אחד היריות הראשונים של הרגליים אל פני השטח נפגש במהירות עם התרגשות מאוהדים של טווח. אחרי הכל, זה הראשון “spy-350” כדי להציג פסגה דרך!

אם חשבת שהקולורוויי היה יוצא מן הכלל כפי שהוא, לחכות עד שתראה את השינוי בלילה. אלה מתעוררים לחיים הודות 3m המפרט אילו תכונות עקב כדי הבוהן. זה יכול להיות הכי מושך yeezy עדיין, למעט “חצי קפוא צהוב”, כמובן.

אנחנו בהחלט לא ממליצים ללכת גרב פחות עם אלה! במקום זאת, אתה רוצה רוק זוג שלך hyped זוג גרביים, הרבה יותר צבעוני, יותר טוב!

שמועות מציעות גודל מוגבל במיוחד לרוץ עבור ייזי להגדיל 350 V2 ‘סטטי’. עם זאת, אלה שיגורים על פני כמה stockists בבריטניה ולא רק אדידס. למרות מה דליפה חשבונות לומר, אלה לא יכול להיות מאתגר לשוטר כפי שאתה מצפה!

מלבד פס שקוף זה, הסטטיסטיקה תכונה דפוס חדש לגמרי על העליונה smedknit. זה מחמיא על ידי midsole רפאים מתחת לרגליים.

אם אתה לא משוכנע עם 350, תמיד יש את yeezy 700 סטטי אשר משיקה כמה ימים לאחר. לא הרבה ידוע על מספרי המניות עבור חלופה chunkier אבל בדיוק כמו 350, אלה תכונה 3m בעל מבנה העליון.

The Yeezy להגדיל 350 V2 ‘סטטי’ משיקה ב 27 בדצמבר על פני Stockists בבריטניה. שמור את זה נעול לאפליקציה ספק יחידה עבור הרבה יותר שבירת עדכונים על הפעלה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *