דיקיות Supreme X מקבלות ויברציות לבגדי עבודה עיקריות עבור FW21

דיקיות Supreme X מקבלות ויברציות לבגדי עבודה עיקריות עבור FW21

לאחר חודשים של טיזרים כמו גם ספקולציות, אולטימטיבי חשפה לבסוף שותפות מתקרבת עם Dickies Giants Giants. Mashup האולטימטיבי העדכני ביותר הזה מציג מגוון של חלקי בגדי עבודה מרופדים תואמים במגוון גוונים בולטים כמו גם בולטים.

השותפות הייתה שמועה ראשונה מאוד באוגוסט, כאשר מעריצי העיניים הנלהבים של אולטימטיבי צפו בלוגו של דיקיס X אולטימטיבי בחלק האחורי של מכנסי הג’ינס של הדוגמנית. מכיוון שנקודה זו, השכונה נכנסה לאוברדרייב שניסתה לצפות בדיוק בדיוק את מה שהירידה תכיל.

תמונה דרך Ultimate
כפי שזה קורה, הירידה אינה מרחיבה לא פחות כמו שחלקם עשויים לקוות עם זאת, היא כוללת רק ארבעה צמרות תואמות כמו גם תחתיות בסגנון מרופד. ז’קט העבודה מופיע עם פרטים הדומים לז’קט Dickies Eisenhower המסורתי, אולם במקום זאת כולל חיצוני מרופד כדי לשמור על מצב מזג האוויר במפרץ. המכנסיים מופיעים גם עם בניין חיצוני מרופד בנוסף לברכיים מרופדות כפולות כמו גם להתאמה ישירה ברגל.

תמונה דרך Ultimate
עבור אלה המבקשים לקצין המשטרה את שיתוף הפעולה Ultimate X Dickies הקרוב, הוא יוצע באינטרנט כמו גם בחנות החל מהשעה 16:00 ביום חמישי ה- 23 בדצמבר (GMT). בחדשות אחרות, פאלאס משחררת בחירה של מוצרי הלבשה עליונה לירידה השלישית של חג 2021.

תמונה דרך Supreme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *