הגולף Le Fleur x Converse Chuck 70 “Brossom almond” הוחלף מחדש!

הגולף Le Fleur x Converse Chuck 70 “Brossom almond” הוחלף מחדש!

כאשר הגולף Le Fleur X Converse Chuck Chuck 70 “Blossom Almond” צנח במהלך יום הסינגלים בחודש שעבר, הוא די אזל ברגע. שיתוף הפעולה האחרון של אייקון סטייל טיילר, היוצר, שחרור “צ’ניל” זה הוחלף כעת מחדש, אז קבלו זוג לפני שהם נמכרו שוב!

עם עליון בד ורוד נקי, “פריחת השקדים” היא זוג הפסטל האידיאלי לסיבוב שלך. מוטיב הפרחים הנודע של המותג מחייך את הלשון, בעוד שמבטאים שמנת ומבטאים כחולים עוסקים בטקסט “גולף לה פלר” של צ’ניל סביב הצדדים הרוחביים של כל נעל. זוג שרוכים מחוץ לבנים קושרים את הנעל יחד, וכדי לעגל את הכל, אלמנטים גומי משלימים עושים את דרכם לכובע הבוהן ולמדרס הבינוני, ומסיימים את העיצוב.

תמונה דרך קונברס
Int’l Shipping

קנה עכשיו

אמנם זה נראה די מסוכן לטלטל זוג כה קליל קל בחודשי העונה החורפית הרטובה והסוערת, אך אין שום נזק להציל את הנעל הזו כאשר הקיץ מתקרב שוב. אנו די בטוחים שאלו לא ישחררו מחדש בקרוב, כך שאם תמיד רציתם אז עכשיו זה הסיכוי שלכם!

זמין כעת מ- Converse למשך זמן מוגבל בלבד, אתה זקוק לגולף Le Fleur X Converse Chuck Chuck 70 “Brossom Almond” הטוב ביותר עכשיו! יידע אותנו אם הצלחת להשיג את הגודל שלך, ולחדשות הסניקרס האחרונות והגדולות ביותר, שמור על הנעילה בספק היחיד!

תמונה דרך קונברס
Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *