ההייפ של נייקי SB קיץ 2021 נראה אדיר מצטיין

ההייפ של נייקי SB קיץ 2021 נראה אדיר מצטיין

הייפ מאחורי נייקי דאנק לא נראה לשום מקום בקרוב, אז אילו חדשות טובות יותר יש ביום שישי מאשר לשמוע על הקיץ של נייקי ס.ב. ? זה נכון, חטיבת הסקייטבורד של נייקי (תווית המשנה מאחורי כמה מהפרסומים הדאנק המשמעותיים ביותר בכל הזמנים) חשפה מערך חדש לגמרי המורכב מחמישה דאנקים חדשים. שתי עיבוד גבוה ילוו 3 קופות נמוכות, ויש גם המון משתפי פעולה מעורבים!

ראשית, האמן ההולנדי הפופולרי פייט פרה הוסיף את המגע החתימה שלו ל- Nike SB Dunk Low, זוג שנשמר כבר כמה חודשים. חסימת הצבעים הבהירה של האמן מופיעה על פני העליונות בלהיטים של ורוד, אדום, כחול וכתום, ואילו מיתוג כפול בסגנון פרימיום קיים לאורך כל העיצוב. יש לנו תחושה שאלו עשויים להיות הזוג הכי מבוקש ברשימה הזו!

תמונה דרך Nikegundam X Nike SB Dunk High “חד קרן”

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Nikegundam X Nike SB Dunk High “Banshee”

Int’l Shipping

ראה עוד

בשלב הבא, נייקי מתמודד עם המדע הבדיוני הצבאי היפני מציג לראשונה את גונדם על חבילה כפולה של נייקי SB Dunk Highs. המציגה מראה-עירוני ביותר, בדומה לרובוטים הענקיים של התוכנית, גם שחור וגם גרסה לבנה מיועדים לשחרור. הזוגות יכללו סמלי סוווש הניתנים להחלפה ומיתוג כפול אשר לווה סמלי לוגו מהמופע הנודע.

מוכר סקייט מבוסס סן פרנסיסקו FTC, שחזרה חזרה אל Lows, מצטרף לכוחות עם נייקי ס.ב. עבור דאנק נמוך-טופ המופעל בכביש כחול, לבן וצהוב. לוחות עור יוקרתיים העשויים עור וזמש מעטרים את העליונות המעניקות למראה מהשורה הראשונה, ואילו לוגו סוווש מכסף מתכתי ממוקם הן בצדדים הרוחביים והן במדיאליות. העיצוב מסתיים עם סמלי FTC בכרטיסיות העקב.

תמונה דרך Nikeftc x Nike SB דאנק נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך nikequartersnacks x nike sb דאנק נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

אחרון חביב, מחלקי החלקיקים של NYC רוכבי Skate, מציעים דק של SB דאנק בהשראת עוגה מתוקה קונבנציונאלית, כאשר פסי זברה מסיימים את המראה המונוכרומטי הנקי. אם אתה רוצה להתמודד עם אחד מהזוגות המוצגים במערך הקיץ 2021 של נייקי SB, אז שמור על נעול הכי טוב כאן בספק היחיד, מכיוון שהם אמורים לצאת בחודשים הקרובים. בינתיים, בזמן שאתה כאן בדוק את מדריך הנעליים הטובות ביותר שלנו לגברים!

תמונה דרך Nikepiet Parra x Nike SB דאנק נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *