הכירו את ענבר גורדון: סטייליסט ויזם עם אוסף נעלי ספורט מעורר קנאה

הכירו את ענבר גורדון: סטייליסט ויזם עם אוסף נעלי ספורט מעורר קנאה

מוקף בכמה מהנעלי הספורט היוקרתיות המבוקשות ביותר בשוק מבאלנסיאגה לשאנל, יזם אמבר גורדון הצליח לחטוף את עבודת החלומות בעבודת החלום. עולם הסטיילינג.

אמבר לובש נעלי אדידס סטן סמית ‘ – 69.95 פאונד

לפני שהתחילה רשמית עסק משלה, הסטיילינג המותאם, אמבר זכתה בכמה אישורי אופנה חמורים במגזין Luxure, ITV וקבוצת Starworks בניו יורק.

המסירות הבלתי-מתפרצת של אמבר למותרות בהחלט מאירה בעדכוני האינסטגרם המעוררים קנאה ופוסטים בבלוג, המתעדת את עבודתה הקשה לציד פריטים נדירים רצויים ללקוחות.

הדבקנו את אמבר כדי לעבור על הטיפים העליונים שלה בסגנון הרחוב, נעלי ספורט חובה והטרנדים שהיא לא יכולה להשיג מספיק השנה. עיין בראיון למטה.

איך העבודה שלך משפיעה על הסגנון האישי שלך?

בהיותי קונה וסטייליסט אישי, זה התפקיד שלי לדאוג לארונות הבגדים של אנשים אחרים. אני מתמודד עם כל כך הרבה אנשים שונים, כולם עם סגנונות שונים. יכולתי להלביש יום אחד את בן זוגו של מנכ”ל לאירוע עניבה שחור זוהר, הבא שאקבע הזמנה מראש להשקת הסניקרס החדשה ביותר עבור אספן מעבר לים.

אני חושב שזה משפשף אותי קצת כי אני מאוד מעריך את כל סוגי האופנה, זה כל כך קשה לסמר את הסגנון שלי. יום אחד אני רוצה להיות מלוטש להפליא בשמלה קטנה ועקבים, הבא אהיה בג’ינס ומאמנים שותפים.

האם אתה אוהב ללבוש נעלי ספורט או עקבים?

מאז שהתחלתי את העסק שלי, באמת הפסקתי להשיג כל כך הרבה זוגות עקבים והייתי מעדיף להשקיע במאמנים כדי להיות כנים. ככל שאני אוהב נעליים מדהימות, אני בדרך כלל סוחב טונות של שקיות קניות ופועל בין פגישות לקוחות, כך שאי אפשר ללבוש אותם.

איך היית מתאר את השקפתך בתעשיית בגדי הרחוב היוקרתית?

אני אוהב את הדרך בה מותגי היוקרה אימצו את בגדי הרחוב להפוך למיינסטרים הרבה יותר. זה מטורף לחשוב שלפני שנים כשהתחלתי כמתמחה באופנה, נעלי ספורט יוקרה פשוט לא היו ממש דבר.

אמבר לובש רצים מהירות בלנסיאגה – 495 פאונד

איך אתה מלביש את נעלי הספורט האהובות שלך?

אפילו כשאני בסניקרס אני עדיין אוהב לשמור את זה קצת נשי, אחד הזוגות האהובים עליי שיש לי הם ולנטינו, והם תחרה ורודה. זוגות אחרים שאני אלבש איתם אומרים מעיל פרווה, או בקיץ עם שמלה חמודה, אז אני עדיין מרגיש קצת נלהב!

אמבר לובש נעלי תחרה ולנטינו גרוואני ‘רוקראונר’ – 450 פאונד

לאיזה מגמת אופנה אתה מסור לחלוטין לעונה זו?

כרגע אני אוהב איך נראה האופנה האובססיבית עם שנות ה -90. כשאני בחוץ, אני רואה כל כך הרבה אנשים שנראים כאילו הם תוספת מאחת מתכניות הטלוויזיה שגדלתי וצפיתי או לובשות מותגים שהכרתי כנער. כתינוק של שנות ה -90, זה מרגיש כל כך נוסטלגי.

אמבר לובש נעלי ספורט של גוצ’י אייס עם הדפס GG – 630 פאונד

מה דעתך על מגמת הנעליים של אבא?

ניסיתי להילחם בזה כל כך רע, אבל אני ממש אוהבת את כל מאמני האבא השמנמנים שהמותגים משחררים. When Balenciaga’s Triple S first launched I thought they were AWFUL, but I think I need to have sourced so lots of pairs that they’ve slowly grown on me.

ענבר לובש נעלי ספורט משולשות של בלנסיאגה – 700 פאונד

If you had to pick a must-have accessory for 2018, what would you go for?

I tend to like trends that are hopelessly impractical or unwearable – I love tiny bags to death ideal now. Some are so small its like playing Tetris trying to fit the essentials in but I still keep getting them!

Can you share your primary styling policy to live by?

Huge logos still don’t seem to be going anywhere, when I was younger you couldn’t have paid me to wear something so heavily branded, but now I’m like, oooh it says Gucci really large, I want it! I think the policy must be one logo mad item per outfit though. If you’re wearing a logo sweater, your trainers need to be really minimal and understated.

If you’re ecstatic to hear a lot more from Amber, make sure to take a peek at her Instagram feed @_ambergordon_, and the tailored styling web site here for a lot more information.

Images courtesy of Amber Gordon.

Got some great news? Email us directly to newsbox @ thesolesupplier.co.uk for your chance to be featured.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *