הנה כשאתה יכול קצין משטרה את אייר ג’ורדן 3 OG “אדום אש”

הנה כשאתה יכול קצין משטרה את אייר ג’ורדן 3 OG “אדום אש”

זה הרגע שכולנו חיכינו לו. כאשר אייר ג’ורדן 3 OG “Fire Red” ערך את הופעת הבכורה הגדולה שלו בשנת 1988, הוא בסופו של דבר היה קלאסיקה מיידית. בעוד שהצבע הרצוי אכן קיבל ללא ספק שחרור מחדש בשנת 2007 ו -2013, המקורות שלנו מספרים לנו שהמוצב מחדש של 2022 יתפקד את אותו סגנון מדויק בדיוק כמו הצמד המקורי מלפני 34 שנה – והנה תוכל להתמודד!

Air Jordan 3 זה מעוצב מעור פרימיום לאורך כל הדרך, והוא כולל שלוש שונות באופן דרמטי משלים על פני החלק העליון. החל מהקרסול “אדום האש” תגלו ניקוב מרשים מפוצל לאורך כל הדרך. שאר ה- AJ3 מקושט במרקמים חלוקים, ואילו שומרי הבוץ שומרים על מראה חלק וחלק העוטף את כל הנעל. כמובן, אינך יכול לדבר על הגביע הזה בלי לדון בהדפס הפיל השחור המתווה סביב תיבת העקב והעקב.

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

כפי שצייננו קודם, המטפל בשנת 2022 “אדום האש” מתהדר באותו סגנון מדויק בדיוק כמו ה- OG. זה מציין את תג העקב “נייקי אייר” האגדי מבצע רשמית קאמבק! כדי לעגל את הכל, סולת אמצע אוויר לבן פריך יושב למטה, ומסיים את אחד מצבעי המותג המפורסמים ביותר של המותג ג’ורדן בהיסטוריה.

אם פספסת את הרטרוס בשנת 2007 ו -2013 ואתה רוצה זוג שנראה ממש כמו זה מ- 88 ‘, אז אתה דרישה להקשיב. נייקי אייר ג’ורדן 3 OG “Fire Red” 2022 ישחרר מחדש ב- 6 באוגוסט ויוצע ב- SNKRs ויבחר קמעונאים. הקפד לשמור אותו נעול בספק היחיד לאפשרות הטובה ביותר שלך לשוטר, ובעוד שאתה כאן, חמשת ג’ורדנים המסורתיים האלה מבצעים גם קאמבק בשנת 2022!

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *