הצצה הצצה של הרץ הסרוג של Yeezy “Stone Carbon”

הצצה הצצה של הרץ הסרוג של Yeezy “Stone Carbon”

אי פעם בהתחשב בכך שה- Yeezy Runner הוצג עוד בספטמבר שרק צבע אחד צנח. כעת, כאשר אנו מגיעים חמישה חודשים לאחר הופעת הבכורה של הצללית, נראה כי עוד אחד יכול להיות באופק בסוג הרץ הסרוג של Yeezy “אבן פחמן” – כמו גם אנחנו מציצים עכשיו!

לראשונה דלף בנובמבר, “פחמן האבן” עבר עם כמה עיצוב מחדש עדין במיוחד. בדרך כלל רץ קצף עם עליון חומרי שעוטף את הנעל כולה, Yeezy זה כולל בסיס קצף EVA מלא שהופך אותו לאחד הזוגות הנוחים ביותר שתוכלו לקנות. שני שלישים התחתונים מהנעל צבועים בגוון פחם כהה, ואילו החלק העליון טבל בכתום בהיר. עגולים קודמים הראו זאת כצהוב חזק הדומה ל”גופרית “, אולם נראה כי הצמד הקמעונאי ישנה זאת מעט.

מתחת לכל זה נמצא סוליה חיצונית סמוכה למתיחה נוספת עם כל שלב, כמו גם סביב העקב תגלו את גודל הנעל בגדלים בארה”ב. בדרך כלל זה מיוצר עם דגימות אדידס מוקדמות, אולם נראה שזה הובא עם יצירה בביצוע אסתטיקה בהשראה שכולה פופולרית בימינו.

אדידס Yeezy RNR “פחמן” של אדידס אייזי צופה יורד מתישהו בפברואר, הוא הרבה יותר לביש הרבה יותר מהצבעון הראשון. הבה נבין מה אתה מאמין במהדורה הקרובה הזו, כמו גם בחדשות הקשורות, רץ הקצף של Yeezy “חיל הים” פשוט צץ מהכחול!

דימוי באמצעות סוליות
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *