התבונן ראשון ב- Supreme X Nike Air Zoom Flight 95 SP “University Blue”

התבונן ראשון ב- Supreme X Nike Air Zoom Flight 95 SP “University Blue”

בעקבות יציאתם של SB Dunk High שלהם “בכל סוג של אמצעים” אוסף מוקדם יותר השבוע, אנו בוחנים את המבט הראשון שלנו על שיתוף הפעולה הבא של סוווש הבא של Swoosh של ניו יורק בעיר ניו יורק עם Supreme X Nike Air Zoom Flight 95 SP “Blue Blue”. צללית מאוד מוערכת שנראתה לאחרונה בשנת 2017, הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה!

צילומים מוקדמים באדיבות בעיטות נהדרות, Air Zoom Flight 95 SP צריך להיות אחד הפרויקטים המושכים ביותר שסופרים השירותים – כמו גם זה אומר הרבה. ה- Toebox מצויר בגוון “כחול אוניברסיטאי” נועז, ונעשה בזמש חמאה, ואילו הפאנלים הצדדיים מחבקים מראה עור נלהב שהוא פרמיום ככל שהוא נהיה. ניתן למצוא פירוט של פייזלי על פני החלק העליון המשתרע כל הדרך אל תחתית החוץ מתחת לרגליים.

נייקי סוווש גדול מדי יורה על פני הלוח הצדדי המדיאלי, ואילו כרטיסיית משיכה גדולה מחניקה את הגב. כמובן שאתה לא יכול לדבר על הקולאב הזה מבלי להזכיר את “עין הבאג” של העקב המוקף במיתוג עליון בלבן, ומסיים את העיצוב האחד מסוגו באמת.

על פי המקורות שלנו, “שחור” כמו גם “קנבוס” צבעים ילוו את The Supreme X Nike Air Zoom Flight 95 SP “UNC” בהמשך השנה, אז וודא שאתה שומר עליו נעול בספק היחיד לקבלת האפשרות הטובה ביותר שלך שׁוֹטֵר! תן לנו לדעת מה אתה חושב על הקולאב הבלתי צפוי הזה, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה להביט במבט הראשון שלך ב- Supreme X Nike Shox Ride 2 SP!

תמונה באמצעות בעיטות נהדרות
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *