ה- Air Jordan 1 רטרו גבוה OG “אפור ניטרלי” מגיע במזוודה כסף בלעדית

ה- Air Jordan 1 רטרו גבוה OG “אפור ניטרלי” מגיע במזוודה כסף בלעדית

שזוכר את Air Jordan 1 רטרו גבוה “אפור ניטרלי” משנת 2001? אחד הצבעים המפורסמים ביותר של AJ1 שיצרו אי פעם, הצבע הספציפי הזה שוחרר כחלק מ”חבילת יפן “הבלעדית ליפן עוד באותו היום, וכמעט עשרים שנה אחר כך הוא עושה קאמבק אגדי.

“נחשף אתמול כחלק מקולקציית סתיו 2020 של המותג ג’ורדן,” אפור ניטרלי “מתבצע כולו בגוונים אפורים נקיים. מחומרי פרימיום אלה, מעוצבים משילוב של עור וזמש, יחד ליצירת יצירת מופת מינימליסטית שעל סניקרס עדיין מדברים על אפילו שני עשורים לאחר מכן. בעוד שנייקי הייתה יכולה פשוט להחזיר את אלה וקראה לזה יום, הם הופכים את שחרורם מחדש להרבה יותר מיוחד.

תמונה באמצעות נייקי
לא רק ש- Air Jordan 1 זה יוגבל ל -2,020 זוגות, הוא יגיע גם למזוודה כסף מהדורה מיוחדת ממש כמו ההשקה המקורית. כל זוג יהיה ממוספר באופן אינדיבידואלי עם זיהוי יחיד מסוג זה מאחורי הלשון כך ששני זוגות לא יהיו זהים לחלוטין.

אמנם אנחנו עדיין לא בטוחים אם נייקי אייר ג’ורדן 1 רטרו גבוה “אפור ניטרלי” ישחרר מחוץ לארץ השמש העולה, אך מידע נוסף אמור להתקרב לחודשי הסתיו, אז וודא שאתה שמור אותו נעול בספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר ככל שהוא מתפתח! בזמן שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה לבחון מקרוב את Air Jordan 1 Retro High OG “Midnight Navy”!

תמונה באמצעות נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *