ה- Yeezy 450 סוף סוף מגיע בקרוב מאוד

ה- Yeezy 450 סוף סוף מגיע בקרוב מאוד

ה- Yeezy 450 צריך להיות אחד הנעלי הספורט של קניה ווסט של קניה ווסט עד כה. תחילה הקניט כל הדרך חזרה באוגוסט 2018, הנעל הייתה, ועדיין, בניגוד לכל מה שראינו בעבר. אמנם זה די שקט רדיו כבר כמעט שנתיים, אך מבקרי הסניקרס אייזי מאפיה טוענים כעת כי היא צפויה להשיק בקרוב מאוד!

פרי המוח של מעצב ההנעלה האגדי סטיבן סמית ‘, שגם הוא שירותו של ניו איזון 1500 ואת זעם Instapump Instapump, תפסנו מבט קצר של המאמן השמנמן הזה בחודש מרץ, כאשר אתם זוהו מתנדנדים זוג בשבוע האופנה בפריס. עם עליון סרוג מלא, 450, שכינה במקור ה- 451, מתהדר בעיצוב דמוי גרב השונה מאוד בהשוואה לדגימות קודמות.

נראה כאן בגוון קרם נקי, שרוכי חבלים עבים קושרים הכל יחד, ואילו מדרס בינוני מטורף יושב למטה. אמנם זה טרם אושר, אך המקורות שלנו אומרים לנו שזה יכול להשתמש באדידס בוסט, אם כי זה לא נקבע באבן.

עיצוב הכרימות המקומם מקיף את כל הקצה החיצוני של הנעל, וסיום הכל הוא סולת גומי זיג-זג שהיא מיוחדת ככל שהיא מתבצעת, ומסיימת את האסתטיקה האחת מסוגה.

ברגע זה בזמן, לא הרבה יותר ידוע על אדידס Yeezy 450, אך עלינו לצפות שהם יירדו מוקדם יותר מאשר במאוחר. תן לנו לדעת מה אתה חושב על אלה, ובעוד שאתה כאן, אתה יכול להתקרב עם ה- Yeezy המקורי לשפר 350 “יונה צבים” ומדגם זמש!

תמונה באמצעות קניה ווסט

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *