ה- Yeezy 500 ‘Soft Vision’ יוצא בסוף השבוע הקרוב בגדלי הבית המלאים

ה- Yeezy 500 ‘Soft Vision’ יוצא בסוף השבוע הקרוב בגדלי הבית המלאים

קניה ווסט לא מושך כל סוג של אגרופים העונה. לאחר שהציג את ה- Yeezy 700 ‘Teal Blue’ הבולט להפליא לפני מספר ימים, ה- Yeezy 500 ‘Soft Vision’ המיוחל ארוך צונח בסוף השבוע הזה ביום שבת, 2 בנובמבר בשעה 07:00 באדידס בריטניה. ראשית מאוד דלפה בתחילת השנה שעברה, אנו מחפשים כי אלה לבסוף רואים את אור היום, לא רק בגדלים טיפוסיים, אולם בגדלים מלאים של משק הבית T00!

מטה את אחד הנעליים הנעירות של Yeezy הדינאמיות ביותר שקיימות, ‘הראייה הרכה’ כולל רשת, זמש, כמו גם בניין עור שהוא האיזון האידיאלי בין גמישות כמו גם יוקרה. משוך כרטיסיות בלשון מוסיפים מעט נוחות, ואילו הקלטה סביב שומר הבוץ מבטיחה שהנעלי הספורט שלך נשמרות נקייה.

Int’l Shipping

ראה עוד

למטה, מדרס האמצע המסורתי של האדיפרן הקיים לנוחות כמו גם ריפוד שאינו מבין גבולות, כמו גם לעמוד בכל מה שקשור, נוסף גומי חניון גומי נוסף לפופ של ניגודיות. בעוד שראשי נעלי הספורט היו קצת סקפטיים לגבי זה בהתחלה, ככל שאנחנו רואים את זה הרבה יותר, כך אנו אוהבים את זה הרבה יותר.

ה”החזון הרך “של Yeezy 500 ‘החזון’ של Yeezy 500 יציג בשבת, 2 בנובמבר בשעה 07:00 באדידס בריטניה במבוגרים, ילדים, כמו גם בגדלים של ילדים צעירים. אם אתה באמת רוצה זוג, וודא שאתה שומר עליו נעול ב- @ThesolesUpplier ו- @Thesolerestocks בטוויטר, כמו גם לבדוק את מדריך ההגרלה שלנו לאפשרות הטובה ביותר שלך ל- COP!

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *