זמין כעת: נייק חיל האוויר 1 השירות LV8 “וולט שחור” עם Swoosh

זמין כעת: נייק חיל האוויר 1 השירות LV8 “וולט שחור” עם Swoosh

רק בגלל שנכנסנו לעשור חדש זה לא אומר שהנעלי הספורט האהובות עלינו לא יהיו סתם רלוונטי כתמיד! קח את חיל האוויר 1, נעל שנהנתה מתחייה משמעותית בשנה שעברה, ואם המהדורה האחרונה הזו היא מה לעבור, ההייפ לא מסתיים בקרוב! כלי השירות של חיל האוויר של נייקי 1 LV8 “וולט שחור” כולל סוווווו-חיתוך ומשקף. אלה שהושקו זה עתה בנייקי בריטניה והגדלים כבר נמכרים במהירות!

Int’l Shipping

קנה עכשיו

צבע שחור משולש, עור פרמיום נפיל וכל פרטי בית הספר הישן שהגענו אליהם. אבל זו לא הסיבה שאנחנו כל כך מתרשמים מחיל האוויר החדש 1 LV8, אלא זה הטוויסט העכשווי לנעלי ספורט נצחיות. כמו רבים מרבי המכר של 2019, הזוג הזה בוחר עליון מפורק. סוווש חתוך תופס עוד יותר תשומת לב בזכות חומר רפלקטיבי מלא של 3M.

Int’l Shipping

קנה עכשיו

מאפייני הבחנה אחרים כוללים מיתוג של נייקי אייר שמחתים לאורך הדופן. זה התזת הצבע היחיד על צללית טונאלית אחרת. גוון קופץ עיניים זה של וולט הוא הגימור המושלם למה שיכול להיות אחד ההשקות הפופולריות ביותר בינואר!

Int’l Shipping

קנה עכשיו

בל נשכח מכלי השירות של נייקי חיל האוויר 1 LV8 “לבן” שהושק מוקדם יותר בשבוע שעבר. ספורט את אותו סוווש דרמטי, זה בקושי מפתיע שראשי נעלי הספורט הוסברו כאשר אלה הופיעו! תפוס את הגודל שלך של שניהם עכשיו דרך נייקי בריטניה והשאר מודבק ל- @Thesolerestocks לקבלת עדכונים והתראות נוספות של נעלי ספורט!

Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *