חיל האוויר החדש של נייקי 1s הם הפינוק האידיאלי של יום השכר

חיל האוויר החדש של נייקי 1s הם הפינוק האידיאלי של יום השכר

זה יום השכר, ואחרי חודש של עבודה קשה, הגיע הזמן להתייחס לעצמך עם זוג חיל האוויר של נייקי 1! חדש לגמרי לעונה, חמשת הצבעים הללו בטוחים לשדרג כל אוסף נעלי ספורט. משני זוגות כבדים למותג ועד שלישייה של מהדורות בהשראת NBA, כנראה שיש משהו בשבילך! אז התבונן ב- AF1s למטה, או בדוק את טווח הסניקרס המלא של Locker Foot Locker כאן!

מעוטר בעור חלק, הדבר הראשון שתבחין בשני אלה הוא הטקסט “סוווש” שרקוב על פני הערפד, כמו גם סוווש זעיר שתפור על קופסת הבוהן למקום של מיתוג עדין ועם זאת מכה ו הרבה יותר סווווש פוגע בלשון, שם תמצא ניגודיות של שני טון שבטוח לסובב ראשים לאן שאתה הולך.

שלושת הצבעים הבאים מתבצעות בשותפות עם ה- NBA במעלה עונת 2019 – 2020 שנמצאת ממש מעבר לפינה. המחצית הקדמית מעוצבת מעור פרימיום, ואילו הגב עטוף בפאנלים של סאטן חלק שמאפשר ברק מנצנץ. המראה המפוצל הזה עושה את דרכו גם אל המיתוג הצדדי לרוחב ומדיאלי גם למותג סוווש לאסתטיקה שהיא מובחנת ככל שהיא מקבלת.

זמין כעת מ- Foot Locker UK, חיל האוויר נייקי 1s אלה הם מסוימים שצריכים לשוט, אז קבל את הגודל שלך בזמן שהוא עדיין במלאי! בזמן שאתה כאן, וודא שאתה עוקב אחר @ThesolesUpplier ו- @Thesolerestocks בטוויטר עבור החדשות האחרונות והגדולות ביותר, הרכילות והשחרורים בעולם הסניקרס!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *