טראוויס סקוט X סגנון שבר X Air Jordan 1 דוגמאות לעולם לא ישוחררו

טראוויס סקוט X סגנון שבר X Air Jordan 1 דוגמאות לעולם לא ישוחררו

ממש לפני הצגתם של טראוויס סקוט x סגנון שבר x אייר ג’ורדן 1 “כחול צבאי” גבוה, עכשיו יש לנו מבט מקיף על צמד הדגימות המקורי שלעולם לא יראה שחרור ציבורי נרחב. באופן ברור, המשמשת על ידי ה- DJ Chase B האישי של טרוויס, הצמד מציג מסלול צבע דומה עם ידית עדינה בהרבה עם חסימת הצבעים. אף על פי שמספר ראשי נעלי ספורט ציינו שהם באמת בוחרים בגרסה זו, למרבה הצער הם די בלתי ניתנים להשגה.

בעוד שווריאציה לשחרור מספקת לוחות לבנים כמו גם כחולים סביב תיבת הבוהן, זוג הדגימה הזה במקום זאת בוחר למראה בוהן שחורה, שהוא ככל הנראה ידית קונבנציונאלית הרבה יותר ל- AJ1. על פי מספר מקורות, הצמד בדאגה ממש כאן הם הירושי פוג’יווארה מהעיצוב המקורי של שבר, עם המון קווי דמיון לשותפות AJ1 המקורית של המעצבים מאחור בשנת 2014.

תמונה דרך Hidden.ny
בדומה לזוג השחרור, הדגימות הללו מעוצבות מעור נופל פרימיום בכל רחבי העליונות, עם להיטים של כחול, שחור כמו גם לבן המרכיב את המראה. חתימתו של טרוויס הפוכה סוווש קיימת בצדדים לרוחב, עם זאת, מיתוג השברים שונה מזוג השחרור כפי שהוא נמצא במקום בצד בסוג גדול בהרבה מהלוגו הקטן על העקבים עבור צמד השחרור.

אם אתה רוצה לשים יד על צמד הדגימה הזה, למרבה הצער זה סביר שחררו השבוע, אז הקפידו לבדוק את מדריך ההגרלה המסור שלנו לאפשרות הטובה ביותר שלכם ל- COP! בזמן שאתה כאן, הקפד להסתכל על Air Jordan 3 “אורן ירוק”!

תמונה דרך Hidden.ny

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *