טרוויס סקוט נזכר בשורשיו לחיל האוויר נייקי 1 ‘קקטוס ג’ק’

טרוויס סקוט נזכר בשורשיו לחיל האוויר נייקי 1 ‘קקטוס ג’ק’

לאחר חודשים כמו גם חודשים של המתנה, נחשף רשמית טראוויס סקוט X חיל האוויר 1 ‘קקטוס ג’ק’. ראשית מאוד על עדכונינו בפברואר, היה דיון רב בשאלה אם אלה באמת יקבלו שחרור ציבורי או לא, כמו גם עכשיו יש לנו לבסוף את התגובה שקיווינו לשמוע.

אחת השותפויות הייחודיות ביותר של 2019, LA Flame לא מתאפקת כשמדובר בצבע כמו גם לחומרים. חיל האוויר 1 מצויר בגוונים שונים, כולל כתום, ורוד, ירוק, חום, כמו גם שחור, עשוי מגוון רחב של טקסטיל פרימיום, כולל קורדרוי, בד ברווז, פלנל, עור, זמש כמו גם צמר.

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי
תריס תחרה מתייחס להמולה, בעוד עיר הולדתו של סקוט מיזורי סיטי, טקסס נקראת על הצליפות בעקב הנעל. מדרס בינוני נקי יושב למטה, כמו גם זה מרופד עם גומי מסטיק, ומסיים את העיצוב.

אם אתה רוצה את טראוויס סקוט X נייקי חיל האוויר 1 ‘קקטוס ג’ק’ באוסף הסניקרס שלך, אתה צריך להקשיב! מסודר לצמצם ב- Nike כמו גם לבחור במניות ב -16 בנובמבר, וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד כשאנחנו מעדכנים אותך במידע נוסף לשחרור. כמו כן צפוי מדריך הגרלה, אז וודא שאתה שומר על העיניים קלופות! האם זה יכול להיות הקולה הפופולרי ביותר של השנה? תן לנו להבין מה בראש שלך!

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *