לואי ויטון מציג את קולקציית “שחרור” של וירג’יל אבלו 2022 “שחרור”

לואי ויטון מציג את קולקציית “שחרור” של וירג’יל אבלו 2022 “שחרור”

קשה להאמין שזה עבר יותר מחודשיים שלמים מכיוון שאיבדנו באופן טרגי את וירג’יל אבלו, אולם כפי שהוא עומד, הצוות בלואי ויטון עושה משימה מצוינת להבטיח את המסורת שלו חיה. לאחר שראינו את אוסף סתיו-ווינטר 2022 גרייס הגשר באירוע משובץ כוכבים, לואי ויטון חשף כעת את הכותרת של 2022 לפני הסתיו “Daybreak”.

נורה בליון, צרפת, “שחרור” מציג מגוון מגוון של צלליות שהוקמו על רקע תעשייתי. לאורך הקולקציה אנו רואים צלליות לבגדים חיצוניים, התאמות מותאמות כמו גם מכנסיים, קטעי בגדי ספורט בהשראת ורסיטי כמו גם מעילי מפציץ עור, שכולם מופיעים בשיטה הייחודית של וירגיל לסגנון כמו גם לייצור.

תמונה דרך לואי ויטון
סגנון ייחודי שנראה לאורך כל הדרך הוא השימוש במכנסיים מותאמים. לרוב, מכנסיים אלה סופרים בנייה דמוית התלקחות כמעט, המייצרים צלליות זורמות חופשיות ועם זאת מפותחות. במקום אחר, אנו רואים את השימוש בפסים המוצגים באופן בולט. סגנונות פסים אופקיים, זוויתיים כמו גם אנכיים קו מבחר של בגדים, ומייצרים גימור עכשווי.

תמונה דרך לואי ויטון
המהדורה השנייה של קולקציית 2022 לפני הסתיו של לואי ויטון תחל להציג באינטרנט כמו גם בחנויות לואי ויטון ממרץ 2022. בחדשות אחרות, אוסף הקנזו הראשון של ניגו רואה יציאה מהירה.

תמונה דרך לואי ויטון

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *