לרחוב ה- X Nike Vapor Off-White יש סוף סוף תמונה של תאריך יציאה

לרחוב ה- X Nike Vapor Off-White יש סוף סוף תמונה של תאריך יציאה

דרך Yankeekicks
עברה כמעט שנה כי לראשונה קיבלנו הצצה מרחוב ה- X Nike Vapor Off-White, ואנחנו עדיין מחכים שהם יירדו. נחשף ב”מסלול & amp; שדה “של Off-White; חלון ראווה מסלול מסלול אביב/קיץ 2019, Sneakerheads בכל מקום היו מוקסמים וסקרנים לגבי הנעל המוזרה, ועכשיו, סוף סוף יש לנו תאריך שחרור!

אמור להציג בשלוש פלטות מובחנות, כולל ‘פוקסיה שחורה/לייזר’, ‘כחול קוטב/צהוב סיור’, ו’עצם צהובה/בהירה ‘, רחוב האדים השיתופי כולל מתאים יחד ובניית זמש שעומדת על ידי חומר שקוף, מציע את הנעל עם ברק אולטרה מבריק. סוווש עצום יורה על פני הפאנלים הצדדיים, טבל בתוך מדרסת האמצע הקצף הנוסף הנוסף לאסתטיקה מפורקת.

תמונה דרך Yankeekicks

תמונה דרך Yankeekicks
Virgil Abloh כמו עבור מילולית טכנית מעניקה את המדיאלים, ואילו טקסטים מצוטטים מבינים גם את נוכחותו על השרוכים. כדי לעגל את הכל, קיימת מערכת שרוך מובהקת המשתמשת בשני זוגות שרוכים, והתחתית מפוצצת במגוון אחיזות משיכה. אלה מיוצרים למעשה מגומי די רך, מה שהופך את אלה לאופניים לשימוש ברחוב.

על פי נתוני Sneaker Insider @Pyleaks, קולקציית ה- Off-White X Nike Vapor Street הקרובה תפגע במדפים ב -3 באוקטובר ויקמעו תמורת 140 פאונד לפופ. תן לנו לדעת איזה צבע תופס, וודא שאתה שומר על עיניך קלוף למדריך הגרלה!

תמונה דרך Yankeekicks
*שחרור תאריך התראה דליפה*: @nike & amp; @Offwht יפיל 3 צבעים שם בקולב חדש ברחוב האדי (נשים) ב -3 באוקטובר.
הזוגות יקמעו ב -190 דולר.
האם תרצה לשוטר? יידע אותנו.
אנא rt & amp; עקוב אחר מידע נוסף על טיפות עתידיות.#NOMORESECRETS? pic.twitter.com/fbbzdcvobu

– py_leaks ™ (@pyleaks) 12 באוגוסט 2019

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *