מבט טוב יותר על Comme des Garçons X נייקי אייר מקס 95

מבט טוב יותר על Comme des Garçons X נייקי אייר מקס 95

לאחר קבלת קצר קצר להציץ על המסלולים של שבוע האופנה של פריז בקיץ האחרון, אנחנו עכשיו לוקח להסתכל טוב יותר על comme הצפוי חם des garçons x נייקי אייר מקס 95! לשחרר כחלק של ריי Kawakubo של Homme Plus קו, AM95 יהיה להפיל הרבה בקרוב מאשר צפוי בעבר!

תמונה דרך נייקי
זמין בשלושה colourways ייחודי, כולל אחד שחור, אפור, כמו גם לבן, “משולש שחור”, כמו גם כמובן, “משולש לבן”, הקרובה CDG AIR מקס 95 תפקד ציפוי צדדי deconstructed כי הוא מורכב עודף חומר עבור מראה ייחודי, שכבות כי הוא בטוח להפוך ראשים. אסתטיקה זו נוצלה גם בעבר על Acg Movabbe בנוסף shox tl, אשר פגע מדפים בשנה שעברה.

שמציעות רשת פרמיה, עור, כמו גם בניית זמש, 3M מבטאים גם לעשות מראה, כך שאתה יכול להגמיש לחומר של הלב שלך בכל סוג של מצב תאורה. אתה גם לגלות מערכת אוויר chunky נוסף למטה, מציע את כמות אידיאלית של נוחות, כמו גם ריפוד עם כל צעד.

תמונה דרך נייקי
הגדר כדי לרדת בקרוב מאוד, COMME DES Garçons x נייקי אייר מקס 95 הוא בטוח בסופו של דבר להיות אחד השותפויות הפופולריות ביותר של השנה, כדי לוודא שאתה שומר אותו נעול על ספק יחיד הרבה יותר שחרור מידע כפי שהוא מפתחת – בזמן שאתה כאן, מפזרים כי כסף חג המולד על אלה 15 נעלי ספורט חדש מ נייקי בריטניה!

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *