מבט מפורט על העקורים הנמוכים של נייקי דאנק “תודה על האכפתיות”

מבט מפורט על העקורים הנמוכים של נייקי דאנק “תודה על האכפתיות”

ההייפ שמאחורי נייק דאנקס ממשיך לצמוח כשאנחנו מבצעים את השיטה שלנו לקראת סוף השנה, עם תמונות של נייקי דאנק Low SP הקרוב ” תודה על האכפתיות “דולפת דרך מקור נעלי ספורט אמינות @zsneakerheadz! הצמד מציג אסתטיקה של תערובת והתאמה למראה מפנה ראש, כמו גם הם בעלי ביקוש גבוה בתאריך ההצגה!

יש לנו מבט מפורט על הצמד ממש כאן בספק היחיד, אז בדקנו למידע נוסף על המהדורה הקרובה!

תמונה דרך zsneakerheadz
מי שעשה את המחקר שלהם בכל הנוגע לתווית Swoosh כבר יבין שהנעלי הספורט הללו מבוססות על סטודיו הסרט הכחול, אומנויות מצוידות לחלוטין כמו גם סטודיו מלאכה במטה של ​​נייקי בפורטלנד, אורגון המאפשרת לעובדים להתנסות כשיטה לחשוף את עצמם.

העליונות של הצמד מעוצבות לחלוטין בסוגים שונים של חומרים אלה כדי לחלוק כבוד לאולפן, עם פרטי מפתח הכוללים סמלי סוווש כמו גם מיתוג בלשון כמו גם עקב להישאר שלם. כל זה יושב על גבי מערכת סולית גומי עבה על מנת להפוך את הלובשים היומיים הנוחים האלה!

תמונה דרך zsneakerheadz
ה- Nike Dunk Low SP “תודה על האכפתיות” עדיין לא מקבל תאריך רשמי של הצגתו, כך שאם אתה מחפש לשים את היד על הצמד החום הגבוה הזה, הקפד לשמור אותו כלוא ימינה כאן בספק היחיד לכל העדכונים! בזמן שאתה כאן, בדוק את המציאות המטורפות האלה בנייקי כחלק מחגיגות בלאק פריידי!

תמונה דרך zsneakerheadz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *