מבט על כף הרגל בתמונה של Yeezy 700 ‘Teal Blue’

מבט על כף הרגל בתמונה של Yeezy 700 ‘Teal Blue’

באמצעות solebyjc
ה- Yeezy 700 ‘Teal Blue’ הוא נעלי ספורט שחיכינו אליו הרבה זמן. תחילה דלף כל הדרך ביולי השנה, זה עבר המון שינויים בעיצוב ואפילו כמה שינויים בשמות. עכשיו, לראשונה אי פעם, אנו בוחנים מבט ברגל על ​​הצמד בפועל שיירד ב -9 בנובמבר. בואו נגיע לזה!

“הנעל הקאניה המערבית הכחולה הרביעית הכחולה הרביעית לירידה השנה לבדה,” כחול צהבה “כוללת בנייה מובחרת מאוד, עם לוחות זמש חלקים וחמאה ועור אולטרה לוקס שעושה את דרכו לאורך החלק העליון. כל זה מכוסה על גבי בסיס רשת נושם שהופך את הנעל הזו לאופטימלית ללבוש של כל היום.

תמונה באמצעות solebyjc

תמונה באמצעות solebyjc
במלואנים, תמצאו מדרס בינוני משפר מאוד שמנמן שעוצב באגרסיביות עם טונות של חריצים וקצוות המדמים רכב ספורט אקזוטי מקומי – אולי הנהון לאהבתכם של אתם למבורגיניס. כל זה מרופד עם גומי מסטיק, באמצעות לובשים עם משיכה לאורך זמן, שהכי טוב לחודשים הרטובים והסוערים שקדמו לה.

בעוד שהצילומים כאן כוללים זוג שרוכים חומים אדמתיים, ‘כחול צהבה’ יגיע גם עם זוג כתום נועז, מה שהופך אותו לייזי הראשון שאי פעם היה לו זוג שרוכים נוספים בקופסה.

מוגדר לצנוח פחות מחודשים ב -9 בנובמבר, ה- Yeezy 700 ‘Teal Blue’ צריך להיות מקום בקולקציה שלך, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד ונודיע לך ברגע א הרבה יותר מידע על שחרור טיפות!

תמונה באמצעות solebyjc

תמונה באמצעות solebyjc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *