משטחי חיל האוויר של נייקי 1 משטחי Gore-Tex בתמונה ‘שחור משולש’

משטחי חיל האוויר של נייקי 1 משטחי Gore-Tex בתמונה ‘שחור משולש’

באמצעות נייקי
לאחר שחשף את חיל האוויר 1 Gore-Tex רק בשבוע שעבר, המון ראשי נעלי ספורט הרגישו לא בטוחים לגבי העיצוב הלבן, במיוחד עבור נעל שמצוין להתמודד עם האלמנטים. תוך שמירה על זה, נייקי קיבלה את הגב עם מסלול צבע חדש ‘משולש שחור’ שבוודאי מספק את כל הצרכים החיצוניים שלך.

“צבוע מעקב ועד ראש בפלטה שחורה,” שחור משולש “עובד על בסיס ניילון בליסטי לתוספת עמידות בפני מים. זה מכוסה על ידי פאנלים של עור פרמיום נופל כמו גם מבוצר על ידי מעטפת קשה בקופסת הבוהן. מערכת השרוך ​​המסורתית פועלת בחידוד עם מגף רוכסן להתאמת הנעילה המרבית, כמו גם כרטיסיית משיכה קשה בעקב משתמשת בנוחות הטובה ביותר לחודשים הרטובים כמו גם הסוערים.

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
שני סווושס יורים על פני הפאנלים הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאליים בהתאמה, כמו גם על פני הקרסול החתוך הגבוה, תוכלו למצוא את המיתוג ‘העשירי’ – אוסף החוגג את הקריירה האגדית של Bowerman של Bowerman. כדי לעמוד בכל “גור-טקס”; רקום דק על העקב, ומדגיש את השימוש ב- AF1 בגור-טקס.

ירידה בחודשים הקרובים, חיל האוויר של נייקי 1 Gore-Tex ‘Triple Black’ הוא הנעל היחידה שתדרוש העונה! שחרור יחד עם הזוג הלבן שהוזכר בעבר בנוסף לזוג שחור עם פירוט כחול כהה, וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר עם התפתחות!

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *