נחשו מקוריים x דון טוליבר משתפים פעולה עבור קפסולת סחורה של “חיי דון”

נחשו מקוריים x דון טוליבר משתפים פעולה עבור קפסולת סחורה של “חיי דון”

לקראת השקת אלבום האולפן השני של דון טוליבר “Life of A Don”, הראפר בן ה -27 יליד טקסס יש את כוחות חברו עם ניחוש מקוריים לקפסולת סחורה במהדורה מוגבלת שחוגגת את המהדורה הנוכחית.

מנהל שותפויות של מותג ויצירתי של ניחוש, ניקולאי מרציאנו, ציין “באופן יצירתי, אני באמת מכבד ומתיישר עם מה שדון טוליבר עושה וזה הרגיש כמו הזמן האידיאלי לשתף פעולה ביצירת סחורה ותמיכה באלבום החדש שלו, Life of A Don. ”

תמונה באמצעות ניחוש מקוריים
הקפסולה עצמה מורכבת משני קפוצ’ונים, שתי חולצות טריקו עם שרוולים ארוכים וזוג מכנסי ג’ינס שטיפה קלים, שכולם מצוידים במבחר של דון טוליבר וחתימות ממותגות משותפות. הקפוצ’ונים מגיעים לצבעים שחורים ואפורים כאחד וכוללים לוגו בצבע קשת “נחשו מי” במרכז החזה. בחלק האחורי של הקטעים, רשימת המעקב של האלבום הקרוב הוצגה במגוון גופנים שונים.

חולצות השרוול הארוך מגיעות גם לגוונים שחורים ואפורים ומספקים לוגו דומה ל”נחש מי “לצד שמאל של החזה. בחלק האחורי של הבגד אנו רואים את האיקונוגרפיה הקלאסית של הניחוש עם תוספת “DON” המחליפה את הלוגו המקורי.

השורה תהיה זמינה לרכישה לצד האלבום הקרוב באתר האינטרנט של ניחון ב- 8 באוקטובר. בחדשות אחרות, Supreme התכוונה להפיל מגוון אקלקטי של טיז לסתיו 2021.

תמונה באמצעות ניחוש מקוריים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *