נייקי חושפת רשמית את תמונת ההואראצ’ה

נייקי חושפת רשמית את תמונת ההואראצ’ה

דרך נייקי
לא משנה מה אתה מאמין על ההוארצ’ה, זה תמיד יהיה אחד המון צלליות מפורסמות אי פעם. לראשונה נחשף לראשונה כמעט שלושה עשורים כבר בשנת 1991, זה הפך לחלוטין את הנוף של נעלי ספורט כבר ביום, כמו גם נראה כי המותג מבוסס ביברטון מתכנן לשכפל את הנוסחה המשנה את המשחק כששוב עם המותג החדש התאם את Huarache!

בהתבסס על קלאסיקת הכת של שנות ה -90, Hupping Huarache לוקח את סגנון הרטרו עם זאת מעניק לו מהפך עתידני שהוא מוכר ועם זאת שונה. אמנם זה לא מתפקד את ה- Neoprene Bootie שה- OG ידוע בו, אך הוא מפצה על כך עם FitAdapt – חידוש חדשני חדש שמתעדכן כמו גם מתפתח יחד עם הלובש.

תמונה דרך נייקי
הנעל גם כן הופכת את השימוש במערכת השרוך ​​FitAdapt של Swoosh המנוהלת על ידי מנוע בינוני, כמו גם נשלטת באמצעות סמארטפון או אפליקציית Smartwatch. זה לא רק מאפשר לראשי נעלי ספורט להדק או לשחרר את שרוכיהם תוך כדי תנועה, אולם זה גם מאפשר למשתמשים עם ליקויים במנוע לקשור שרוכי נעליים משלהם ללא עזרה, ולהביא עימם תחושת הסתמכות עצמית כמו גם נוחות.

ה- Nike, משמש כפרק הבא בסיפורו של Huarache, “Nike Adapt Huarache, אמור לרדת ב -13 בספטמבר, כמו גם יוצע במספר צבעי צבעים. האם אתה תופס זוג? הבה נבין מה בראש שלך, כמו גם לוודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע נוסף עם שחרור ככל שהוא מתפתח!

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *