נייקי מדמיין מחדש את הלוגו האייקוני שלהם עם חבילת “סוווש עתידית”

נייקי מדמיין מחדש את הלוגו האייקוני שלהם עם חבילת “סוווש עתידית”

הנייקי סוווש הוא אחד הלוגואים האייקוניים ביותר שנעשו אי פעם בתולדות האנושות. לאחר ששחררו את חבילת “התסריט סוווש” מוקדם יותר השנה, נייקי ממשיכה כעת עם קולקציית “Evolution of the Swoosh” עם חבילת “Swoosh” החדשה של העתיד. במקום להסתכל על העבר, זה מתעמק במקום בעתיד המותג, כמו גם הנה מה שאנחנו מבינים עד כה!

המורכב מארבע צלליות אגדיות, גולת הכותרת של החבילה חייבת להיות חיל האוויר 1, שנענה על ידי Air Max 1, ואז Air Max 270 React וכן TN Air Max Plus. כל עיצוב כולל איפור התגנבות עם גוונים עמוקים סגולים כמו גם גוונים ידידותיים לסביבה. דגש גדול נושם על דפוסים חזקים, כאשר נושא רשת מגלה את העליונות של כל נעל, כמו גם פסים המתארים מכה במיתוג סוווש.

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי
כמו כן תוכלו לגלות המון נגיעות מפורקות, כולל השלמות ססגוניות כמו גם מילולית לאורך העקבים, וכתוצאה מכך אסתטיקה טכנית שבטוחה להפוך ראשים העונה.

אם אתה מעריץ ענק של חבילת “סוווש” של נייקי “עתיד”, תשמח לגלות שהוא אמור לרדת ב -20 בדצמבר – רגע לפני חג המולד. הבה נבין איזו נעל אתה הכי מרגיש, כמו גם הקפד לשמור אותה נעולה אצל הספק היחיד לחדשות הסניקרס האחרונות כמו גם הגדולות!

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *