עוד משטחי מידע לשחרור עבור טרוויס סקוט X אייר ג’ורדן 1 “מוקה הפוכה” נמוך

עוד משטחי מידע לשחרור עבור טרוויס סקוט X אייר ג’ורדן 1 “מוקה הפוכה” נמוך

בהתחשב בכך שהם נחשפו לראשונה בחודש שעבר, שכונת הסניקרס לא הייתה כלום עם טראוויס סקוט X אייר ג’ורדן 1 נמוך “מוקה הפוכה”. נמצא על רגליו של סטורמי אחר הצהריים בספטמבר אחר הצהריים, כעת יש לנו מידע רב יותר על שחרורו כאשר עלינו לצפות כי השותפות המבוקשת הזו תיפגע לבסוף במדפים.

מבוסס על Travis Scott X Air Jordan 1 “Mocha” נמוך משנת 2019, לא משנה מה ממש כאן הפך פשוט כדי לייצר ערכת צבע חדשה לחלוטין. עובדים על גבי בסיס חום עמוק, עור לבן פריך עוטף סביב שאר האוויר ג’ורדן 1 של Low העליון למראה מנוגד להפליא. מיתוג “קקטוס ג’ק” רקום על העקב השמאלי ואילו הכדורסל הכנפי האגדי ניתן לגלות תפור מימין.

כמובן שאתה לא יכול לדבר על “המוקה ההפוכה” מבלי להזכיר את נייקי סוווש שהופך ברוחב. עם זאת, סגנון זה לא הוצג על המדיאלים, תוך שימוש באסתטיקה א -סימטרית מדהימה שבטוח לסובב את הראש עוד שנים רבות.

על פי המקורות שלנו, Travis Scott X Nike Air Jordan 1 “Mocha הפוך” נמוך ינחת באביב או בקיץ 2022, כמו גם יירד הרבה ככל הנראה גם יחד עם עוד צבע אחד. הבה נבין אם אתה אוהב את זה ל- OG, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם לקחת את המראה הטוב ביותר שלך עד כה בטרוויס סקוט X Nike Air Max 1!

תמונה באמצעות PH__ קהילה
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *