על פי השמועה, נייקי מציעה נעלי ספורט מקוונות כמו גם בגדים במטברס

על פי השמועה, נייקי מציעה נעלי ספורט מקוונות כמו גם בגדים במטברס

לאחר שפייסבוק חשפה לאחרונה שהיא תשנה את שמה למטא, כמו גם לאחר מכן מציגה מטאברס, השמועות החלו להפיץ כי נייקי מתכננת להציג מוצרים דיגיטליים. המותג כבר הגיש סימנים מסחריים לשימוש בלוגואים שלו בצורה דיגיטלית. בעוד שהסוווש תמיד בראש המגמות, זה עשוי באמת להבדיל את המותג מהתחרות שלו, ומבטל את נייקי כמגמת מגמה מבחינת הטכנולוגיה הדיגיטלית.

נייקי, הגשתם לסימנים מסחריים דיגיטליים של הסוווש, ג’אמפמן, כמו גם מספר סמלי לוגואים אחרים, רשמה אותם לשימוש בנוגע “לסחורות מקוונות להורדה, כלומר תוכנות מחשב הכוללות הנעלה, בגדים, הרשות ראש, משקפיים, תיקים, תיקי ספורט, תרמילים , ציוד ספורט, אמנות, צעצועים כמו גם אביזרים לשימוש באינטרנט וגם בעולמות המקוונים באינטרנט. ”

תמונה באמצעות RepGod888
נכון לעכשיו, לא ברור מה בדיוק מתכננת נייקי, עם זאת, סביר להניח כי NFTs עשויים להיות בעבודות. נייקי גם כן רשמה לאחרונה שתי משרות פנויות שמצביעות על תיאוריה זו, מעצב הנעלה מקוון כמו גם מעצב חומרים מקוונים. תיאורי המשימות מציינים כי המותג מחפש אחר פרטי “לייצר כמו גם לדמיין רעיונות חומריים מקוונים גאוניים תוך שימוש בכלי תלת מימד.” כמו כן, זה מציין כי “תמלא פונקציה מרכזית בהגדרת הנוף הדיגיטלי שלנו מחדש, תביא אותנו למטברס, כמו גם לגדל את היכולות של הצוות שלנו,”

בעוד שהרבה מהסיפור הזה עדיין מתפתח, כל החדשות האלה בהחלט מצביעות על כניסתו של נייקי למטברס. הקפד לשמור אותו נעול ממש ממש כאן אצל הספק היחיד לכל העדכונים האחרונים בנושא זה כמו גם כל כך הרבה יותר, מכיוון שנהיה הראשונים להודיע ​​לך. בזמן שאתה כאן בדוק בדיוק כיצד שוק הסניקרס כמו גם העולם הדיגיטלי עשויים להמשיך להתנגש.

תמונה דרך כף הרגל

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *