פארל וויליאמס רוצה שתרגיש חי עם אדידס NMD HU

פארל וויליאמס רוצה שתרגיש חי עם אדידס NMD HU

תמונה דרך godlvl_
כשאנחנו חושבים על פארל וויליאמס, לא רק שעולים על פעימותיו החולות, אלא ש- Adidas NMD Hu Line שלו הופך גם הוא נושא לדיון. אוסף שעלה לראשונה את הופעת הבכורה שלו כל הדרך בשנת 2016, הוא עדיין נחשב על ידי מספר סניקרס רבים כאחד משיתופי פעולה עם אדידס המופעלים עד כה. בעקבות יציאת החבילה ‘הגאה’ בתחילת החודש, אנו בוחנים כעת את המסלול שלא נראה מעולם, וזה יגרום לך ‘להרגיש חי’.

בדמיון בולט לכביש ‘הליבה השחור’ שנפל כחלק מטווח ה- NMD הנזכר לעיל, ‘Feel Alive’ טבל בתכנית הצבעים השחורה התגנבות עם כלוב משלים לאורך הצדדים הרוחביים והמדיאליים ובגדילה שנרצחה אמצע המדרס לנוחות שאינו יודע גבולות.

תמונה דרך godlvl_
לאורך הערפדים, המילים “מרגישות”; ו”חייה “; רקומים דק על נעלי הנעליים הטובות והשמאליות בהתאמה, שנכתבו בגופן חדש לגמרי המעניק לה תחושה של אקראי. עור פרימיום מעניק את העקב השלם עם פירוט ממותג משותף, וחליטת גומי מסטיק פוגעת בשביל החיצוני למתיחה עמידה בכל שלב.

ברגע זה בזמן, כמעט שום דבר אחר לא ידוע על ה- Pharrell X Adidas NMD Hu ‘Feel Alive’, אבל על פי Sneaker Insider @Godlvl_, הם כרגע רק מדגם. עם זאת, אם שחרור אכן יוצא לפועל, אתה יכול להמר על הדולר התחתון שלך שנודיע לך ברגע שנכנס מידע נוסף, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *