קו Drake X Nike “Nocta” נחשף רשמית

קו Drake X Nike “Nocta” נחשף רשמית

זה הרגע שכולנו חיכינו לו. בעוד שדרייק בהחלט לא זר לחלוטין כאשר הוא נוגע לשיתופי פעולה של Swoosh, קו Drake X Nike “Nocta” לוקח את השותפות לרמה אחרת לחלוטין. בהשפעת האופי הלילי של 6 התהליך החדשני של האל כמו גם מסצנות האופנה של טורונטו, לונדון, כמו גם פריז, הנה כל מה שאנחנו מבינים עד כה.

נחשף רשמית באמצעות שלוש תמונות, זה מסיר כי המאמץ החדש ביותר של דרייק יתמקד מאוד במעילי נפיחות כמו גם בחליפות זיעה המסופקות הן באפשרויות שחורות כמו גם בצבע צהוב. חזית הנפח הצהוב מעוטרת במיתוג “נוקטה”, ואילו הגב רקום דק עם “CL” בתחתית, עשוי להנהן לקולקציית נייקי סחורה הקודמת של האמן “Boy Libiastiast Boy” שהוצג באוקטובר.

תמונה דרך נייקי
הפוח השחור, לעומת זאת, נעשה עם סוווש ענק סביב הגב, בעוד שנראה שהקפוצ’ונים נקיים למדי כמו פשוטים. זהו צעד ענק עבור דרייק חושב שהוא בדיוק עמד להשאיר את המותג ביברטון עוד בשנת 2018 כדי להצטרף לאדידס. למרות שזה בוטל ברגע האחרון ביותר בזכות פושא טי, סביר להניח שהוא ראה הרבה יותר ברכה מאשר קללה.

משיקה ב -18 בדצמבר, וודא שאתה שומר עליו נעול בספק היחיד לקבלת מידע רב יותר על אוסף Drake X Nike “Nocta” עם התפתחותו! הבה נבין מה אתה מאמין על הקפסולה המיוחלת הזו, כמו גם בחדשות נלוות, Stüssy X Nike Air More 1 “Black”, כמו גם “אבן מאובנים” לבסוף יש תאריכי שחרור!

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *