ראשית מבט על Sneakersnstuff X Adidas Ultra 4D

ראשית מבט על Sneakersnstuff X Adidas Ultra 4D

זה ללא סיכון לציין ש 2021 עומד להיות שנה גדולה לחלוטין עבור ה- Ultra 4D. עמידה בקולאב עם פקרס כמו גם עם מעמד חברתי, אנו מביאים כעת את המבט הראשון שלנו עם Sneakersnstuff X Adidas Ultra 4D, כמו גם בכנות, זה יכול להיות הדבר הטוב ביותר מאז לחם חתוך ו דמיון בולט ל- X Adidas Ultra Boost העירום משנת 2016, הנה כל מה שאנחנו מבינים עד כה.

מאומת רשמית על ידי הקמעונאי הסקנדינבי, ידית SNS של SNS The Futurecraft Silhouette מנצל את Ultra Boost 1.0 Primeknit העליון. מופיעים בגוון נענע נקי, מבטאים שחורים נוקבים מפוצצים בכל הנעל לקבלת פופ של ניגודיות שקשה להתעלם ממנו. כלוב עור מלא מציע אסתטיקה חלקלקים כמו גם פרימיום, ואילו כוס עקב מט מסביב לאחור מספקת תמיכה כמו גם יציבות כמו שום דבר אחר שם בחוץ.

כמובן שאתה לא יכול לדבר על הנעל הזו בלי לדון בסוליה האמצעית של אדידס 4D שיושב מתחת לרגליים. הסריג המורכב מעוצב מתהליך שנקרא סינתזת אור דיגיטלי, מספק לובשים את הכמות המושלמת של ריפוד בכל שלב. לאחר מכן זה מרופד בסוליה חיצונית גומי מושחתת, ומסיים את העיצוב.

כמעט שום דבר אחר לא מובן לגבי ה- SNS X Adidas Ultra 4D ברגע זה בזמן, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות נוספות ככל שהוא מתפתח! הבה נבין מה אתה מאמין בשיתוף הפעולה הנחשק הזה, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם לבדוק מיוחד על פראדה X אדידס לונה רוסה 21!

תמונה דרך erikfagerlind

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *