שחרור תזכורת: אל תחמיץ את המארב X נייקי דאנק גבוה “שחור”!

שחרור תזכורת: אל תחמיץ את המארב X נייקי דאנק גבוה “שחור”!

לחשוב שהמארב X Nike Dunk High “Black” הוקנט לראשונה הרבה יותר מלפני עשרה חודשים זה מטורף לחלוטין. תחילה נחשף במהלך שבוע האופנה בניו יורק, המגיפה עיכבה את אלה שוב ושוב ושוב, ועכשיו, הם אמורים לרדת מחר ב -11 בדצמבר בשעה 8 בבוקר. האם היה שווה לחכות. לעזאזל כן, זה היה.

Int’l Shipping

ראה עוד

פרי המוח של מעצב האופנה הדרום קוריאני יון אהן, היא משלבת תרבות כדורסל ואופנועים לאחת ל”שחורה “. מעוצב מעור פרימיום, הוא עובד על בסיס לבן נקי פריך ואילו לוחות התגנבות מחבקים בעדינות את תיבת הקופסא, העקב והקרסול שהורחבו בנוסף לתמיכה נוספת. בסביבות החלק האחורי של גובה הדאנק, אלמנט גומי מעוטר במיתוג “מארב” בכל הכובעים, ומבטל את שיתוף הפעולה עם המותג מבוסס טוקיו.

למטה, תוכלו למצוא מדרס בינוני לבן מעולה, וכמובן, איננו יכולים לדבר על הנעל הזו מבלי להזכיר את נייקי סוווש הגדולה הגדולה שנמתחה הרחק לאחור למראה מהיר באמת.

Int’l Shipping

ראה עוד

אסור לפספס ב -11 בדצמבר בשעה 8 בבוקר, אסור לפספס את המארב X Nike Dunk High “Black”, לכן וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת ההזדמנות הטובה ביותר שלך להתאר. יידע אותנו אם תוסיף את אלה לאוסף שלך, ובעוד שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה להציץ לקים ג’ונס X Nike Air Max 95 “וולט”!

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *