שחרור תזכורת: אל תחמיץ את Air Jordan 5 Retro “Anthracite”!

שחרור תזכורת: אל תחמיץ את Air Jordan 5 Retro “Anthracite”!

אין לנו ספקות שרבים מכם עסוקים בהרשמה לרעלות שחרור הסניקרס הקרובות. אז למקרה ששכחת, “Anthracite” של Air Jordan 5 רטרו משגר ב -6 בפברואר דרך אפליקציית Nike SNKRS ובוחרים מוכרים ברחבי העולם!

נעלי הספורט הכדורסל החמישות של מייקל ג’ורדן היא ללא ספק אחת מצלליות ג’ורדן החוברות ביותר שפורסמו אי פעם. זה פותח על ידי טינקר האטפילד כל הדרך חזרה בשנת 1990 לאחר שקיבל השראה מסגנון הנושך של שחקן הכדורסל האגדי, שהודגש עוד יותר עם גרפיקה של שיניים כריש על מדרס הביניים שגרר השראה ממטוסי קרב מלחמת העולם השנייה.

Int’l Shipping

הגרלות

תמונות רשמיות של איטרציה חדשה זו מתהדרות בתערובת מדהימה של רשת ארוגה היטב ובד זמש גמיש המצופה בצבע כהה וכהה של שחור ואפור. באופן כללי, Air Jordan V מציג חומר רפלקטיבי על הלשון העליונה. עם זאת, הוא מופיע בחלקו התחתון של הלשון ופאנלים ברבע הרבע במקום על הזוג הזה. כמובן שאתה לא יכול לדבר על ג’ורדן 5s מבלי להזכיר את מנעולי התחרה הפלסטיק, הלוגו המפורסם של MJ Jumpman על הלשון, מספר גופיית חתימה “23” על הפאנלים האחוריים וסולית ביניים באורך מלא מוסתרת עם יחידת אוויר גלויה מתחת ל עקב לריפוד אופטימלי על הרצפה הקשה של הכדורסל ומחוצה לו.

Nike Air Jordan 5 Retro Anthracite הוא צנח ביום חמישי הקרוב ב -6 בפברואר בשעה 8 בבוקר ב- Nike UK וקמעונאים נבחרים, הוא זוג שראוי מאוד להיות באוסף שלך. אז וודא שאתה שומר אותו נעול בספק היחיד על ההזדמנות הטובה ביותר שלך להתמודד, ובחדשות קשורות, “התגנבות” של אייר ג’ורדן 5 משנת 2006 עושה קאמבק!

Int’l Shipping

הגרלות

Int’l Shipping

הגרלות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *