שחרור תזכורת: אל תחמיץ את Yeezy 700 V2 ‘Tephra’!

שחרור תזכורת: אל תחמיץ את Yeezy 700 V2 ‘Tephra’!

לאחר למעלה משנה של המתנה, Yeezy 700 V2 ‘Tephra’ לבסוף עלינו! בסימן הצבע התשיעי של הצללית כמו גם את השישי לשחרור השנה, זהו, הידיים למטה, אחד הנעליים המובחנות ביותר של קניה X אדידס עד כה, והוא אמור לרדת ביום שבת 15 ביוני בשעה 7 בבוקר באדידס בריטניה !

נחשבים על ידי מספר סניקרס כ”אייזי מיוצר אי פעם “,” הטפרה “המשובחת ביותר”, צבועה בגוון אפור בהיר עם מבטאים אפורים כהים המציגים לאורך כל הדרך לפופ של ניגודיות. מעוצב משילוב פרימיום של רשת, עור, כמו גם זמש, כל מה שמתכנס יחד כדי לייצר נעל שעשויה לסובב ראשים.

למטה, מערכת קצף שמנמן מבצעת עלייה באורך מלא של אמצע הביניים לנוחות כמו שום דבר אחר. זה נוגע למבטאים רפלקטיביים של 3 מ ‘, כך שתוכלו להתגבר אפילו בחושך, כמו גם בגומי גומי חיצוניים מסובבים את הכל, ומציעים לובשים עם עמידות נוספת כמו גם מתיחה בכל שלב.

נעל שהיא הרבה יותר מוגבלת בהשוואה ל’וונטה ‘כמו גם ל’גאוד’, אתה באמת לא רוצה לפספס את ‘הטפרה’! אם עדיין לא עשית זאת, הקפד להיכנס למספר גרעינים רבים ככל שתוכל להשתמש במדריך Nifty שלנו, כמו גם להגדיל את האפשרויות שלך לקבל W, להבטיח שתגיע לתור די מוקדם!

מתוכנן להציג בשבת ה- 15 ביוני בשעה 7 בבוקר באדידס בריטניה, הקפד לשמור על עיניך קלופות ב- @ThesolesUpplier ו- @Thesolerestocks לקבלת מידע שחרור הרבה יותר כמו גם פרטים מפוארים פוטנציאליים! הבה נבין אם אתה תופס את Yeezy 700 V2 ‘Tephra’, כמו גם בזמן שאתה כאן, התבונן בטווח הסניקרס המלא של אדידס!

תמונות דרך CornerStreet, Del.ten, Hipstore, Hubbastille & כריתת יתר,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *