תמונות רשמיות של משטח נמוך של קסינה x נייקי דאנק

תמונות רשמיות של משטח נמוך של קסינה x נייקי דאנק

כאשר הוא נוגע לנעל הבולטת ביותר משנת 2020, קשה להיראות עבר את תחייתו של נייקי דאנק המסורתי. עכשיו התווית Swoosh התחברה עם חנות הסקייט הדרומית קוריאנית קסינה כדי לייצר את החפיסה Low Kasina X Nike Dunk Low, כמו גם הם שם ככמה מהנעליים הטובות ביותר של השנה.

הוקמה בשנת 1997 על ידי הסקייטבורד לשעבר Eunhyuk Lee, מספר חנות זו כאחד הזרזים העיקריים לפריחת סגנון רחוב בדרום קוריאה. החל מהתחלות צנועות בבוסאן, המדינות בעיר השנייה בגודלה, קסינה מונה כיום כמה חנויות ברחבי המדינות המימון בסיאול.

תמונה דרך נייקי
שני הצבעים הללו נשארים נאמנים למורשתו של קסינה על ידי התייחסות לנסיעות עם מולדתם. הקאסינה X נייקי דאנק נמוך “נפטון גרין” מוציא רמזים מעוררי השראה מהשילוט הקווי את הכביש המהיר של ג’יונגבו, הדרך הראשית בין בוסאן כמו גם סיאול. ואילו הקאסינה X נייקי דאנק נמוך “כחול תעשייתי” צבעי צבע מחווה לאוטובוסים וינטג ‘שנראו ברחבי סיאול בשנות ה -80. עם “קסינה” שנכתבה על לשונם של שתי הנעליים כמו גם חומרים פרימיום המשמשים לאורך כל הדרך, נעלי ספורט אלה הן חובה עבורנו אצל הספק היחיד.

הדאנק קאסינה בסרט “נפטון גרין” משחרר 18 בספטמבר אך ורק בקסינה. המסלול “הכחול התעשייתי” מוצע ב- 25 בספטמבר בקסינה כמו גם בנייקי SKNRS באסיה. לכן, הם עשויים להיות חובה עבורנו, אולם האפשרות של סניקרס מחוץ לאסיה תופס זוג היא רזה ביותר! שמור אותו נעול לספק היחיד עבור כל החדשות הטובות ביותר וכן מהדורות מקהילת הסניקרס.

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *