איזון חדש זה 992 הוא נעל ציד ביצי פסחא אידיאלית

איזון חדש זה 992 הוא נעל ציד ביצי פסחא אידיאלית

צללית 992 של ניו Balance, התאימה את עצמה בצבעים שונים לאורך כל תקופתה. אמנם היא ממשיכה לארח שיתופי פעולה עם חום גבוה, אך היא גם מפנקת את הצבעים הנושאים כמו הביצוע החדש הזה שרק עלה לרשת ברשת, תחת הכותרת The New Balance 992 “חג הפסחא”. יש לנו מבט מקרוב על התמונות הרשמיות בצורה הטובה ביותר כאן, אז המשך לקרוא כשאנחנו מספרים לך על התכונות הבולטות שלה.

בדיוק בזמן לחג הפסחא, תווית ההנעלה מבוססת בוסטון משרתת את ה- NB992 שלהם עם ערכת צבעים פסטלית המתאימה ללא ספק לעונת האביב הצפויה. הבסיס רואה מבטאים צהובים פופולריים, אליהם מצטרפים גוונים ירוקים, כחולים, אפורים ובז ‘הרבה יותר מושתקים – בהענקת סל ביצת פסחא נראית לחלוטין.

תמונה באמצעות איזון חדש
Int’l Shipping

קנה עכשיו

באשר לבנייה, הצמד שומר על הפרמיה שלו המיוצרת בפרופיל ארה”ב באמצעות שילוב של כלי זמש, רשת ועור. מתחת לרגליים, הבעיטות העונתיות שלמות עם ENCAP מהונדס כפול ויחידת אמצע הבינלאה של ABZORB המספקת נוחות בשפע.

האם תוסיף את האיזון החדש 992 “חג הפסחא” לסיבוב שלך השנה? וודא שאתה מקדים את ירידות האיזון החדשות האחרונות כאן בספק היחיד שכן נהיה הראשונים להודיע ​​לך. בחדשות קשורות, כל זה x New Balance 860V2 מגיע עם צבעי צבעים “שחורים” ו”לבנים “.

תמונה באמצעות איזון חדש
Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *