לברון ג’יימס רוצה שתצייר את התמונה ללא הפרעה x חיל האוויר 1

לברון ג’יימס רוצה שתצייר את התמונה ללא הפרעה x חיל האוויר 1

באמצעות נייקי
לברון ג’יימס התחבר עם נייקי כדי לעבוד על שותפות מיוחדת לחיל האוויר 1 שלא דומה לשום דבר אחר שם. בשיתוף עם ללא הפרעה, פלטפורמת התקשורת של אייקון הכדורסל לספורטאים, חיל האוויר 1 של אייקון הכדורסל, חיל האוויר 1 “יותר מ” מבקשים מראש סניקרס לאפשר להישמע את קולם.

עם עליון עור לבן נקי במיוחד, ה”יותר מ “משמש למעשה כבד עבור הלובשים לחבר את המחשבות שלהם. סביב העקב השמאלי, הביטוי “אני הרבה יותר מ”; שרבוט פנימה, מניע אותך לחבר את כל המסר שאתה רוצה מתחת לשימוש בסמני Sharpie הנלווים.

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
פרטים אחרים כוללים את הביטוי “אני ללא הפרעה”; מתרוצץ סביב כל החוץ, מכה שרוכים כחולים, כמו גם לוגו ללא הפרעה שמונע דק על העקב של הנעל האידיאלית, ומסיים את המראה.

אמנם אינך צריך להתאים אישית את חיל האוויר X של נייקי 1 ‘יותר’ שאינו מופרע, יותר מאשר ‘אם אתה לא רוצה, מה היה הנקודה בקפידה אם לא?! אם אתה רוצה להיות יצירתי, ה- AF1 ישוחרר ב -10 באוקטובר בגדלי משק הבית המלאים, המציין גם צעירים וגם ילדים צעירים יכולים להתעסק! האם אתה תופס לעצמך זוג? הבה נבין מה אתה מאמין על הרעיון שמאחורי הנעל, כמו גם הקפד לציית ל- @thesolesupplier כמו גם @thesolerestocks בטוויטר, כמו גם שנאפשר לך להבין ברגע שאלו יירדו!

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *