בגדי רחוב מספקים אופנה גבוהה עם טאבי העור המסורתי של מייסון מרגיאלה X ריבוק

בגדי רחוב מספקים אופנה גבוהה עם טאבי העור המסורתי של מייסון מרגיאלה X ריבוק

עולם בגדי הרחוב כמו גם האופנה הגבוהה השתנה ללא ספק בשנים האחרונות, השותפויות בין שני מגזרי האופנה הללו בסופו של דבר היו נוכחים יותר, גנרל מגשר על לחלק. לפני זמן לא רב ראינו את בית האופנה המתקדמת של ג’ון גליאנו, מייסון מרגיאלה, חברו כוחות עם ענקית בגדי הספורט ריבוק כדי להביא קרוסאובר בין נעלי הטאבי האהובות שלהם, כמו גם את צלילית הריצה הבלתי נלאית של ריבוק שנעשתה עם Wear Away עליון צבוע, כמו גם היה מכה בטוחה, אולם נראה כי האופנתיות השתוקקו לעוד. לפיכך, צמד הכוח התאחד מחדש כאשר שוב על טאבי העור המסורתי של Maison Margiela X Reebok, הפעם לבוש בשני צבעים בסיסיים “משולש לבן”, כמו גם “צבע שחור משולש”.

העור המסורתי משוחזר בעוצמה עם שכבות עור פרימיום של נאפה, שוחזר על מנת לביתו את הבניין המפורסם של הטאבי המפוצל של טאבי. סגנון ייחודי זה לוקח את המוטיבציה שלו מנעלי ג’קה-טאבי המסורתיות של יפן מראשית המאה העשרים, כמו גם הומצא כדי לשפר את האיזון עם הפרדת הבוהן הענקית.

כמו ברוב דגמי ההנעלה המתקדמים, המיתוג נשמר מעט מאוד עם תרשים מספר החתימה של התווית המתקדמת הפריזית, שהצטרף למיתוג ריבוק על הלשון כמו גם מדרסים כאחד בצבע המנוגד לקראת ניגודיות מונוכרומטית. כמובן, נעלי ספורט בעלות ממותגות גבוהות משותפות כוללות חידוש ריפוד מהשורה הראשונה המספקים נוחות לא יאומן.

מסודר רשמית להציג ב -26 בפברואר דרך ריבוק, כמו גם רבים בוחרים קמעונאים בינלאומיים, Maison Margiela X Reebok Tabi Tabi Tabi “Triple White” וכן “Triple Black” כולל תג עלות כבד של 230 פאונד לזוג. הבה נבין אם אתה מתכנן להתנדנד למאמני בגדי הספורט הדלוקס האלה, כמו גם בחדשות הקשורות, האם הבנת שאדידס רק אימתת שריבוק עומד למכירה? התבונן טוב יותר כמו גם שמור על נעילתו ממש כאן אצל הספק היחיד עבור הטובות ביותר כמו גם החדשות האחרונות בענף הנעלה!

תמונה דרך ריבוק

תמונה דרך ריבוק

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *