קח את הקולקציה שלך לגבהים חדשים עם גודל הסניקרס של אלכסנדר מקווין

קח את הקולקציה שלך לגבהים חדשים עם גודל הסניקרס של אלכסנדר מקווין

לא משנה – אלא אם כן אתה מדבר על נעלי הספורט הבלעדיות המוגזמות על אלכסנדר מקווין, אז הם ממש ייקחו את האוסף שלך לגבהים חדשים. נעל שהופכת לפופולרית יותר ויותר בשעה, הגיע הזמן שחווית לעצמך את היחידה הסולית הנמכנת הנוספת של מקווין!

המוצג על מספר צלליות, וצבעי צבע, היה המדרס הנפוח היה אחד הסגנונות הראשונים שחלצו את מגמת הנעליים הגדולה. מעוצבים מאיטליה, אלה הם כמה מהנעלי הספורט הקלות ביותר ללבוש שכסף יכול לקנות, אז הקפידו לתפוס זוג בזמן שהם עדיין זמינים!

אלכסנדר מקווין מוגזמים נעלי ספורט עור

נעלי הספורט של מקווין המובהקות, נעלי הספורט העור המוגזמות באלכסנדר מקווין מגיעה לפלטת צבעים בתולית ומושלמת לכל לבן עם מיתוג נייר זהב פוגע בלשון ועקב. ניקוב קלאסי מופיעים בפאנלים הצדדיים לחוויית הנשימה האולטימטיבית, מה שהופך את אלה לאידיאליים לחודשים החמים יותר.

אלכסנדר מקווינה מוגזמת עור ונעלי ספורט קטיפה

יתכן שאחד המאמנים הייחודיים ביותר שיש שם, אלכסנדר מקווין מוגזמים בסוליה ובעלי ספורט קטיפה כולל בניית עור סביב העקב וזה הופך לאט אך בטוח לעור קטיפה כשהוא נע לעבר חזית הסניקר, שניתן לו מראה מרוסס.

אלכסנדר מקווין מוגזמים נעלי ספורט עור

יצירת מופת מינימלית, נעלי הספורט של אלכסנדר מקווין המוגזמת-סולית צריכה להיות הסגנון הסוליני השמנמן הפופולרי ביותר שיש. מרוויח לעצמו מעמד פולחן ראוי היטב מאז הופעת הבכורה שלו, זה מעניק הזנות אינסטגרם בשנים האחרונות, ואנחנו לא מופתעים בכלל!

אלכסנדר מקווינה מוגזמת זמש סוליה ונעלי ספורט רשת

נעל שנמצאת במקום מאז 2015, כמעט שום דבר לא השתנה על הזמש של אלכסנדר מקווין מוגזם-סוליה ונעלי ספורט רשת, וזה דבר טוב! למה שתשתפר במשהו שכבר מושלם, נכון? עם פנלים מנוגדים של בורגונדי, צהבה וחיל הים, זהו שוטר חובה!

אלכסנדר מקווין מוגזמים נעלי ספורט עור

אם אינך מעריץ של נעלי ספורט לבנות, נסה את נעלי הספורט של אלכסנדר מקווין מוגזמות בגודל! המתואר כ”צורה המוחלטת מהבית “; זו הנעל המושלמת להתנדנד עם מכנסי טרנינג וכן מכנסיים מותאמים. מיוצר מעור איטלקי, הוא מוטבע בעדינות עם אותיות מעצבות כסף.

אלכסנדר מקווין מוגזמים נעלי ספורט עור

הכניסו פופ צבע בולט לסיבוב הקיץ שלכם עם נעלי הספורט העור המוגזמות על אלכסנדר מקווין! כמו שאר הצבעים, זה משנה מעט את הנוסחה על ידי הוספת גוון אדום נועז לכרטיסיות העקב לזמש. למי שרוצה משהו קצת אחר, זו הנעל שלך!

אלכסנדר מקווין מוגזמים בסניף עור פלואורסצנטי מוגזם

מחווה נעל הריצה המסורתית אך עם טוויסט יוקרתי, אלכסנדר מקווין מוגזמת בסולורסנט עור פלורסנט כולל בסיס לבן נקי עם לוחות כתום פלורסנטיים סביב הגב למראה שקשה להתעלם ממנו. לוגו כסף מופיעים על העקב ולשונות וצווארונים מרופדים קיימים לנוחות נוספת.

אלכסנדר מקווינה מוגזמת זמש סוליה ונעלי ספורט רשת

ואחרון חביב, יש לנו את הזמש של אלכסנדר מקווין המוגזם-סוליה ונעלי ספורט רשת שעזרו לחלוצים את מגמת הסניקרס השמנמנה בשנת 2015! התאמה עם לוחות זמש שזוף, טהור וצי חיל הים, שרוכי סלמון יפהפיים הופכים את זה לאחד הנעלי הספורט MCQ המושכות את העין ביותר!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *