הבא Pharrell וויליאמס X אדידס NMD HU לא יהיה נתיב הבלעדית

הבא Pharrell וויליאמס X אדידס NMD HU לא יהיה נתיב הבלעדית

אתה יכול להאמין שזה היה כמעט שנה מאז האחרון pharrell וויליאמס X אדידס NMD HU? צללית המטפלת כדי לשנות את המשחק בכל פעם שהוא טיפות, אנחנו באמת מרגיש את בלוז הו בזמן האחרון. שמירה על זה אמר, זה נראה כמו סקייטבורד p יש זוג אחד נוסף בעבודות, כמו גם כמו הכותרת מציע, הוא לגמרי לבטל את השביל הזה.

שלא כמו כל סוג של המין האנושי של NMD שראינו לפני כן, העליונה הקדמנית כבר reworked לחלוטין כדי לתפקד אסתטיקה מצולע. הדמויות הסיניות הם רקומים דק על פני העפן בשחור, בעוד מקף של ורוד רך מופיע סביב העקב. מערכת השרוך ​​יש גם. בדרך כלל היית מגלה כי זה לוקח על צבע בלוק מוצק, עם זאת לגירסה זו זה נראה כאילו הוא סופק את הטיפול שקוף למחצה זה כל הפופולרי בימים אלה.

שֶׁקֶר

נע למטה, תוכלו לגלות את Adidas מסורתית Boost Midsole תחתית, עם זאת מעניין מספיק נתיב Outsole הוא לא יותר. הראשון הציג “חבילת שביל 2017, sneakerheads הקימו חיבור שנאה אהבה עם תכונה זו, כל כך הרבה מכם ישמח לשמוע כי הוא הוסר להפליא.

אמנם לא הרבה אחר הוא הבין על הבא pharrell וויליאמס X אדידס NMD HU ברגע זה בזמן, שמועה יש את זה כי הם יבקרו מתישהו בתחילת 2021, כדי לוודא שאתה שומר את זה נעול על הספק היחיד יותר עבור חדשות מתפתח! תן לנו להבין מה אתה מאמין על זה colourway חדש, כמו גם חדשות הקשורות, wotspoon שון X אדידס סופרסטאר “סופר כדור הארץ” לבסוף יש תאריך שחרור!

תמונה דרך pharrell.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *