טרוויס סקוט הבחין בנדנדו את ה- Air Max 1 “קקטוס ג’ק/בארוק בראון”

טרוויס סקוט הבחין בנדנדו את ה- Air Max 1 “קקטוס ג’ק/בארוק בראון”

הראפר המועדף על כולם ביוסטון, הבחין בפעם הראשונה, כמו גם על נדנדה של שותפותו של נייקי אייר מקס 1 בפעם הראשונה כמו כן, ללא סיכון לקבוע ששכונת הסניקרד נראית נרגשת מזה! ראינו לראשונה הצצות של טרוויס סקוט X Nike Air Max 1 “קקטוס ג’ק/בארוק בראון” כחלק מחגיגות יום אייר מקס של נייקי, כאשר האוהדים מפוצלים בהתחלה מעל הדגם.

ראשי מקסימום אווירים רבים מבית הספר הישן הציעו דעות מפוקפקות ביחס לסוווש לאחור על פני הצללית האגדית, בעוד המון קנאים אחרים של הנעלה אוהבים את זה לחלוטין! לא משנה מה אתה או לא יכול לחשוב, אין שום דחייה שהזוג הזה אמור להיות פופולרי.

תמונה דרך Atatftravis Scott X Nike Air Max 1 “קקטוס ג’ק ברוק בראון”

Int’l Shipping

ראה עוד

העיצוב מציג את המסורתית משנת 1987 שעוצבה על ידי טינקר האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי האגדי Hatfiel הלוגו המפורסם של סוווש מתהפך בפעם הראשונה אי פעם, ממש כמו שהחתימה AJ1 Travis שהוצגה בשנת 2018.

אמנם איננו יכולים לראות גם פרטים רבים אחרים עדיין, אך ברור שטרוויס הלך לעבוד על ה- AM1 כדי להציע את אחד הצילומים הפרטיים ביותר עד כה. אם אתם מחפשים לקצין המשטרה את טרוויס סקוט X נייקי אייר מקס 1 “קקטוס ג’ק ברוק בראון”, השאר אותו נעול ממש כאן, מכיוון שנביא לך את האחרון ככל שהוא מתגלה. בינתיים הקפידו לבדוק את “הלוח הנפץ” הנמוך של AJ1 הקרוב!

תמונה דרך Atatftravis Scott X Nike Air Max 1 “קקטוס ג’ק ברוק בראון”

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *