התכונן ל- Gundam X Nike SB Dunk High

התכונן ל- Gundam X Nike SB Dunk High

אם אי פעם נהנית או בדקת את Gundam כילד או כמבוגר, אז ה- Gundam X Nike SB Dunk High “RX-0” הופק בדיוק בשבילך ו נעשה בשותפות עם זיכיון המדע הבדיוני של הכוחות המזוינים היפניים, אשר ערך את הופעת הבכורה המקדימה שלו בשנת 1979, הוא עדיין בולט כתמיד בזכות מספר סרטיו, משחקי הווידיאו, כמו גם עכשיו, Sneaker Collabs.

נחשף באמצעות מספר מקורות מכובדים, דאנק זה מחווה את ה- RX-0 Unicorn Gundam שנראה לראשונה בפרק הראשון של Gundam מפתח צוללנים. הזוג הראשון שזוהה ממש כאן בשני צבעים, מתגאה בפלטת פלטה כחולה כהה כמו גם שרופה, ואילו השנייה בוחרת לתוכנית אדומה חזקה כמו גם לבנה שהיא הסטנדרטית ביותר מבין השניים.

תמונה באמצעות Sneakerjamz_new
Int’l Shipping

קנה עכשיו

שני הזוגות מלאים בהתייחסויות למכסים. לוגו UNICORN של UNICONN, מתגאה בבניית עור מובחרת, מודפס לאורך העקב לרוחב ואילו צלחת שד בהשראת רובוט מחליפה את הנקבים המסורתיים שלרוב תגלו על תיבת ה- Toebox. אחד ההבדלים הגדולים ביותר מכולם, אם כי ניתן לגלות על פני דפנות הצדדים. כאן תוכלו להחליף את נייקי סוווש עם וריאציות שונות של Gundam. אתה יכול אפילו להוסיף שניים גם אם אתה באמת רוצה לשנות את הדברים. משהו מרתק הוא שכל זוג גם כולל מגוון מדבקות, כך שתוכל להתאים אישית את הזוג שלך לתוכן ליבך.

ירידה בקרוב מאוד, Gundam X Nike SB Dunk High “RX-0” מיוצר למעריצי ענק המנגה. הבה נבין איזה צבע אתה מרגיש הכי הרבה, כמו גם בחדשות הקשורות, Nike SB Dunk High “277” מושפע מפורשה 911 של מגנוס ווקר משנת 1971!

תמונה באמצעות SneakerKnockerZllc
Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *