ריבוק הביטניק “Primaloft Pack” ישמור על אצבעות הרגליים שלך נעים

ריבוק הביטניק “Primaloft Pack” ישמור על אצבעות הרגליים שלך נעים

בדיוק בזמן לחודשים הקרים יותר של השנה, ריבוק חשף גרסה חדשה לגמרי של הביטניק שעוצב מאף אחד אחר מאשר בד פרימואלופט. צללית הביטניק חוותה לאחרונה תחייה משמעותית בגלל הפופולריות הגוברת בתרבות בגדי הרחוב, אם כי זו תמיד הייתה אפשרות פופולרית בהנעלה בבגדי רחוב יפניים.

הסנדלים הנעימים מציגים עיצוב פשוט מאוד דמוי פרדות, הם אופטימליים לימים שבהם אתה רק רוצה להקל על זה והחבילה החדשה הזו גם הופכת אותם גם מוכנים לחורף. בד Primaloft שימש שפע של תוויות כמו אוהבי הצפון פנים ועל עליונות לאורך השנים והוא ידוע ביכולותיה התרמיות.

תמונה דרך ריבוק

תמונה דרך ריבוק
הסניקרס אמורים להשיק באדום, שחור ולבן ושלושתם בוחרים בעיצוב עדין, כאשר המיתוג נשמר למינימום בצורה של כרטיסיית לוגו קטנה ומיתוג ריבוק קלאסי על האבזם. הם מהודקים על הרגליים דרך מערכת שתי נקודות שרצועות על גב הקרסול וחלקו העליון של כף הרגל. המדרס הבינוני השמנמן משלים את המראה ומציע הרבה ריפוד כדי להבטיח שאלו באמת נעל הנוחות האולטימטיבית.

אם אתה כבר חולם להחליק את הרגליים שלך לזוגות האלה, החדשות הטובות הן שה- Reebok Beatnik Primaloft Pack אמור להשיק אצל קמעונאים נבחרים ב- 20 באוקטובר, אז דאג לשמור עליו נעול ממש כאן בספק היחיד לכל החדשות והעדכונים האחרונים לגבי צמד זה וכל כך הרבה יותר. בינתיים, בדוק את שאר האתר שלנו והסתכל על החזרת השמועה של כדור הכסף AM97!

תמונה דרך ריבוק

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *