טלה X UMBRO פגע בחלק האחורי של הרשת עם הכדורגל הזה בהשראת הכדורגל

טלה X UMBRO פגע בחלק האחורי של הרשת עם הכדורגל הזה בהשראת הכדורגל

כאשר טורניר ה- UEFA EUPA 2020 המתעכב סוף סוף יוצא סוף סוף, נראה כי כל אירופה השתגעה בכדורגל, כולל טלה X UMBRO! פיתול הכדורגל בחשבון, חוגג זה חוגג ערכות רטרו אנגליה של פעם ומעניק להם רענון עכשווי.

כל אוהדי המשחק היפה יכירו בחשיבות שיש לאומברו בתוך כדורגל אנגלי. לא רק שהשותפות נמשכה 60 שנה בסך הכל, אלא שהיא גם ראתה מגוון של רגעים היסטוריים כולל הזכייה של אנגליה בגביע העולם ב -1966.

תמונה דרך טלה
הקולקציה כוללת מגוון של יצירות בהשראת רטרו שכולן קיבלו מהפך עם מבחר גרפיקה פיקסלית והדפסים מודגשים. לצד זה, פלטת צבעים מגוונת הנוצרת מגוונים כחולים בהירים, אדומים, שחורים, לבנים ואדומים מעטרת באופן סלקטיבי את הבגדים.

כאשר טלה בהיותה מותג בהובלת נשים, המייסדת סופיה פרנטרה אומרת כי שיתוף פעולה זה “מציע נקודת מבט שונה מצד שותפויות כדורגל קונבנציונאליות”, וזה הגיוני מכיוון שהספורט הוא בדרך כלל פרשה נשלטת על ידי גברים.

שיתוף הפעולה אמור לרדת ב -24 ביוני בחנות האינטרנט של טלה ובקמעונאים נבחרים, והשאלה שיש לנו בראש היא – כמה זמן עד שנראה כמה מהנערים הצעירים שלנו בנבחרת האנגלית לובשת אותה? בחדשות אחרות, הנה הבחירות שלנו לערכות הכדורגל המובילות הזמינות ליורו 2020.

תמונה דרך טלה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *