כל מה שאנחנו מבינים בנוגע לדאגתו של השותפות של אלוהים אדידס עד כה

כל מה שאנחנו מבינים בנוגע לדאגתו של השותפות של אלוהים אדידס עד כה

בסוף הזנב של 2020, ג’רי לורנצו טלטל את השוק לליבה על ידי חשיפתו שהוא עוזב רשמית את נייקי כמו גם הצטרף לצוות אדידס. שותפות שאף אחד לא לא ראה באים, סניקרס כמו גם אוהבי בגדי רחוב מרחבי העולם חיכו בקוצר רוח לראות מה בחנות לשנת 2021.

באופן מוזר, מעצב האופנה האמריקני מעולם לא דיבר על השותפות בשנה שעברה, למעשה, זה לא יעלה עד ה -22 בדצמבר – בדיוק שנה לאחר ההצהרה – שהוא ייראה מתנדנד לדאגה הראשונה של אלוהים אדידס חתיכה במהלך משחק לייקרס לעומת סאנס. קדימה קדימה חודש כמו שזה נראה כאילו לורנצו מוכן לחשוף הכל – כמו גם הנה כל מה שאנחנו מבינים עד כה!

לְעַצֵב

ברגע זה בזמן, ראינו רק שלושה חלקים מהשיתוף פעולה הצפוי לחם, כולל קפוצ’ון גדול, סוודר צווארון, כמו גם צוואר מדומה. טבל בטון צהוב רך עונתי, ממותג משותף המתווה את החזה הקדמי בגוון כחול חזק, ואילו נושאי טרפיל נוספים הופכים את השיטה שלהם לשרוולים כדי לבסס את הקולב. יצירות אלה הוצגו באופן רשמי בתערוכה האחרונה בתערוכה הפנימית האחרונה בשנגחאי שחוגגת את המודרניזם של דאגתו של אלוהים יחד עם המורשת העשירה שמאחורי שלושת הפסים.

אמנם טרם נחשפו מוצרים אחרים, אך אנו יכולים לצפות לסדרה שלמה של בוגי בוגי יוקרה המתקדמים אשר שומרת על פי האסתטיקה הנוכחית של Essentials. למעשה, כאשר הוכרזה לראשונה בשותפות, נאמר לנו כי סתיו תחת הקו החדש של האל של אלוהים. זה מרמז שאנחנו יכולים לצפות למגוון גדול של מוצרי ספורט, כולל חולצות טריקו ריקות, מכנסיים קצרים יחד, כמו גם אוסף של אפשרויות הנעלה שאנחנו הכי נרגשים מהן. השמועה אומרת כי גם יהיו זוג שקופיות כדי להתחרות במגלשת Yeezy, אם כי זה יישאר לראות.

דימוי דרך דאגת אלוהים
מחיר

כאשר זה נוגע לדאגה מאלוהים, אתה יכול לצפות שתווית העלות תהיה בקצה הגבוה יותר של הדברים. כדי להכניס את זה לפרספקטיבה, אנו רואים את אוסף הערפל X ADI היושב בין יסודות כמו גם את הקו המתקדמת של ערפל, כך שקפוצ’ון מסורתי עשוי להתחיל מ -120 פאונד, סווטשירטים עשויים להיות בסביבות 100 פאונד, בעוד שביטחון יכול להיות 110 פאונד פופ. ראוי לציין שמדובר רק בתחזיות גסות, כך שמספרים אלה ישתנו רבים ככל שהמגוון באמת ישתחרר בהמשך השנה.

באשר לנעלי ספורט, דבר אחד שגילינו מהשותפות של ג’רי עם נייקי הוא שהוא ככל הנראה ישחרר כמה צלליות שיחלו בין 100 ל -180 פאונד ממש כמו אייר סקיילון השני שלו. לאחר מכן הוא יקטין את עיצוב החתימה שלו שסביר להניח שיחזיר אותך מעל 300 פאונד – טכניקה דומה למה שהוא עשה עם הדאגה האווירית של אלוהים. זה יהיה הצמד שכולם ירצו באוסף שלהם, אז תתכוננו לעלות למכירה מחדש של העלויות כדי להרקיע שחקים ברגע שהוא יושק רשמית.

תאריך הוצאה

עכשיו עבור אותו מידע שחרור כל החשוב. למען האמת, אין לנו מושג כאשר הדאגה של אלוהים X אוסף אדידס תשחרר, אולם בניגוד לשנת 2021 כשכל מה ששמענו היה שתיקת רדיו, ג’רי לורנצו באמת אימת כי הקפסולה המבוקשת בהחלט תנחת בהמשך 2022 חתיכות צהובות בהירות שנחשפו בתערוכת Innersect החודש, אנו מניחים כי הירידה הראשונה תסודר בסביבות יוני או יולי.

שותפות זו נקראה “שותפות ארוכת טווח” כאשר נחשפה לראשונה בשנת 2020, אז צפו לראות כמה שחרורים מעטים במהלך החודשים הקרובים. וודא שאתה שומר עליו נעול לפרטים רבים יותר עם התפתחותם, כמו גם אם אינך בטוח באיזה גודל להשיג, וודא שאתה בודק את מדריך הדאגה העליונה של הספק היחיד של אלוהים! בזמן שאתה כאן, מר הדואורורסון X המיוחד של אוסף אלוהים מוצע הטוב ביותר עכשיו!

דימוי דרך דאגת אלוהים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *