כיצד לעצב את חיל האוויר של Carhartt X Nike 1

כיצד לעצב את חיל האוויר של Carhartt X Nike 1

זה יכול להיות קשה להאמין, אבל אוסף Carhartt X Nike עדיין נמצא במלאי בעקבות ההשקה בבריטניה של הבוקר. הקולאב הצפוי החם מביא את תחושת הביגוד האופנתית הזו לארבע צלליות ידועות. למרות ההייפ, גדלים רבים עדיין זמינים לשני חיל האוויר 1s!

לאלו מכם שמתפתים לשוטר אך עדיין לא בטוחים באשר לפוטנציאל הסטיילינג, אין להחמיץ מדריך זה. בין אם אתם מתנדנדים עם ריצות פליס או מכנסי ג’ינס לאזורים, חיל האוויר Carhartt X הוא נכס מרכזי בארסנל ללבוש הרחוב.

עליון CAMO מלא מכסה את כלי השירות של Carhartt X Nike חיל האוויר 1 שלם עם רצועה גדולה לאורך כף הרגל הקדמית. סגנון כה מוגזם ראוי לרבים מהתשומת לב, אז הקפידו להדגיש את הנעל על ידי גלגול הריצה ההיא.

משפיע האינסטה הזה בחר בכמה גרביים ממותגות Vlone, אך גם הטווח של Carhartt עצמו יעבוד טוב.

Carhartt הוא המותג שהפך בגדי עבודה למגמת אופנה עולמית. עם זאת, מדוע לא ללכת מלא עם הטיפול בעבודה על ידי בחירת זוג מכנסי בד?!

צבע כהה עובד הכי טוב ונמנע מכל מתאים דק. כאשר זה נוגע לבגדי עבודה, ככל שהקפץ יותר, כך ייטב!

כמו אצל הרבה חיל האוויר 1, רצים נראים נהדרים עם בלעדי Carhartt. הניילון RIP-Stop של העליון עובד יפה לצד המרקם הרך יותר של מכנסי צמר. בשילוב עם סולית החניכיים והרצועה החזקה, היא מייצרת את התלבושת העליונה בעונת החורף.

למעט חומר הקורדרוי, חיל האוויר הזה 1 הוא מפתח נמוך בגוונים טונאליים של חום. ככאלה, זה נראה טוב באופן מפתיע מזווג לצד כמה מכנסיים בדוגמת. בטח, זה לא בשביל הבטן, אבל זה בהחלט תופס תשומת לב.

למידע נוסף על היכן להתמודדות עם אוסף Carhartt X Nike, התבונן כאן. אחרת, הישאר מעודכן עבור מדריכי סגנון הרבה יותר כמו גם לשבור חדשות על המהדורות הסניקרס הבלעדיות ביותר.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *