ה- Air Jordan 1 OG High “הבוהן השחורה מנופצת” מנפצת “נחשף

ה- Air Jordan 1 OG High “הבוהן השחורה מנופצת” מנפצת “נחשף

מי היפה לאוויר ג’ורדן 1 OG גבוה” הבוהן השחורה מנופצת “? אחד הצבעים הנודעים ביותר בתולדות נעלי הספורט, השם המובהק מאוד התרחש לראשונה בשנת 1985 כשמייקל ג’ורדן התכונן לעונתו השנייה ב- NBA. בשלב מסוים הוא טפח ברשת כל כך קשה עד שהוא ניפץ לחלוטין את הזכוכית על הלוח האחורי, וכתוצאה מכך לידתו של הכביש האגדי כעת.

מוגדר להיות האיטרציה הרביעית, שכן שמו מציין את רמזים “הלוח האחורי המנוסה של הבוהן השחורה” מה”הבהלה השחורה “AJ1. פלטת צבעים “כוכבי ים” בעיקר “כוכבי ים”, לבנים כמו גם גוונים שחורים מתפקדים גם הם למראה החתימה הזה שכולנו מבינים כמו גם אהבה. נייקי סוווש יורה על פני הפאנלים הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאליים, ואילו נושא הכדורסל הכנף בעל שם העולם מועבר דק על הקרסול.

תמונה דרך בית החום

תמונה דרך בית החום
בעוד שמדובר כרגע רק במעגלים, השמועה אומרת ש”- BTSB “יחזור לחומרים המקוריים. אז בניגוד לגרסת הפטנטים המבריקה שקיבלנו בפעם האחרונה, זה יתפאר בבניין עור פרימיום שהוא חלק כמו גם חלק למגע.

לא הרבה יותר מובן לגבי נייקי אייר ג’ורדן 1 OG גבוה “הבוהן השחורה מנופצת על לוח האחורי” ברגע זה בזמן, אם כי הוא צריך לפגוע במדפים מתישהו בתחילת 2021. בואו נבין מה אתה מאמין בצבע הזה, כמו כן, גם כן כמו בזמן שאתה כאן, התבונן ראשונה באיר ג’ורדן 1 אמצע “אסור”!

תמונה דרך בית החום

תמונה דרך בית החום

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *