להיות מאסטר קונג פו עם האדם עשה X אדידס להחליק על טהור

להיות מאסטר קונג פו עם האדם עשה X אדידס להחליק על טהור

שלוש פסים ענק לא מפחד להתנסות כאשר הוא נוגע מודלים חדשים הנעלה. כבר ראינו עיצובים מדהימים הם פיתחו עם הראפר אמריקאי ידוע Kanye מערב, אשר נשאר סגנון רלוונטי בתחום הנעליים אפילו לתאריך זה. עם זאת אמר, הפרויקט החדש של תווית האחרונה הוא helmed על ידי היזם של streetwear הנודע בעולם של קוף הרחצה, וגם מייסד של אופנה יפנית חותם אדם עשה, Tomoaki Nagao אשר עובר שם Nigo. כוח Duo יש חשף את כל אדם חדש עשה X אדידס סליפון מודל טהור, וזה באמת בניגוד לכל דבר שראינו קודם!

בעוד כל שאר המותגים הנעליים בחוץ יש עוסקת בכבדות עם מה ההמונים רוצים, כגון להחיות מסמרים בארכיון ורטרו קולורייס, אדידס נייגו בחרו קונג פו סטייל על מאמנים.

תמונה דרך אדידס
משלוח Int’l.

ראה עוד

במונחים של בנייה, אין דבר הרבה שניתן לומר מלבד הם זוג של slip-ons, רומז כי אתה יכול להחליק אלה לסירוגין ללא אי נוחות. שיגור בשלושה קולורוויין: “הליבה השחור”, “אורן בר”, ו “קרם לבן”, נעלי הבית הם מבוטלים בקפידה עם טקסטיל רשת קל משקל על פני UPPERS ולאחר מכן הוזרק עם גידול באורך מלא midsole מתחת לנחמה אופטימלית. אדידס סליפון טהור HMS מעוגלים עם מוטיב הלב של החתימה של האדם רקום רקום על פני החזית ואת לוגו אדידס trefoil מעוטר על העקבים.

כל שלושת הגרסאות של האדם עשה X אדידס סליפון טהור HM מוגדר להשיק ב -25 במאי באמצעות בחר אדידס מוכרים ברחבי העולם. תן לנו לדעת אם אתה מתכנן על מאסטרינג קונג-פו מאבק סגנונות אלה, כמו שאין לנו ספקות שאפילו מר מיאגי ירצה זוג. שמור את זה נעול כאן בספק היחיד עבור כל האחרון אדידס משחרר בחדשות אחרות, אדידס NMD R1 OG זמין כעת Adidas בריטניה!

תמונה דרך אדידס
משלוח Int’l.

ראה עוד

תמונה דרך אדידס
משלוח Int’l.

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *