בעלים של מועדון יאכטות עייף NFT מכריז על השקת מסעדה “משועמם ורעב”

בעלים של מועדון יאכטות עייף NFT מכריז על השקת מסעדה “משועמם ורעב”

בין אם אתה כבר בחלל ה- NFT או לא, אנחנו לא בספק אם לפחות נתקלת בתמונות של הפראי האלה- מסתכלים על קופים בעדכון המדיה החברתית שלך. מה זה בדיוק? מועדון יאכטות עייף Ape (Bayc) הוא קבוצה של אספנות דיגיטליות המסתובבות על Blockchain Ethereum. ובעוד שישנם רבים שעדיין לומדים מהם אסימונים שאינם ניתנים להפעלה, הבעלים של Bayc nft אנדי נגוין כבר מציג את המסעדה שלו עם נושא הקוף.

אנדי נגוין הוא חובב NFT, חובב אוכל ובעלים של כמה אוכלים בלוס אנג’לס, ארה”ב. אבל מסעדות אינן הדבר היחיד שבבעלותו; יש לו גם את הבעלות והזכויות של ה- IP של עייף APE #6184 שהוא קנה לאחרונה ושני קופי קופי מוטציה.

בפוסט באינסטגרם, ג’וינט המזון המהיר של Nguyen’s Bayc, שכותרתו “משועמם ורעב” יפתח את דלתותיו בחיים האמיתיים ב -9 באפריל בלונג ביץ ‘, קליפורניה, עם מדי עובדים ואריזות אוכל מעוטרות בגרפיקה של מועדון יאכטות עייפות. בנוסף, בעלי Bayc מוזמנים גם הם לפתיחה ויקבלו מגוון רחב של סחורה עייפה.

בזמן שאנו מחכים לתצוגה מלאה של תפריט המסעדה “משועמם ורעב” של אנדי נגוין, הקפד לבדוק את ה- NFT היחיד עבור כל החדשות והפרויקטים האחרונים של NFT. אם כבר מדברים על כך, רוני פיג בדיוק קיבל חברים 1 מתוך 1 Kith x חברים שלא ניתן להבחין בהם.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *