מועדון סקייט של Matters X Crenshaw מתאחד לאוסף של יסודות בגדי רחוב

מועדון סקייט של Matters X Crenshaw מתאחד לאוסף של יסודות בגדי רחוב

העומדים בקולקציית Rescones Records של Money Money בחודש שעבר, Brand Streetwear Bridge The Halthy חוזרים עם שותפות אחת נוספת עם לא אחר מאשר Crenshaw Skate Club. קולקציית הקפסולות הקטנה הזו מכילה מגוון של חולצות טי בהירות כמו גם צבעוניות כמו גם קפוצ’ונים המובטחים שתשמור על כך שנראה רענן.

עבור הלא מוכר, מועדון הסקייט של קרנשו הוא מותג סקייטים צעיר שהוקם על ידי טובי מקינטוש בן ה -21. לדברי מייסדה, מטרת מועדון הסקייט של קרנשו היא לייצג את הצעירים בעיר הפנימית שמתעלמים בדרך כלל בתעשיית הסקייטים.

תמונה דרך מאות
השותפות עצמה היא מעט רגע הלוך ושוב עבור מאות כאשר היוצר בן מאות מאות מאוד הבחין לראשונה ב- CSC בצעירותו כאשר היוצר טובי מקינטוש היה רק ​​בן 14. הצמד חיבר כעת את דעתם לבחירה קטנה של קטעים מלאי חיים.

כלולים מצרכים כמו חולצות טריקו, קפוצ’ונים כמו גם כובע Snapback, כאשר כל יצירה סוחבת סוג כלשהו של גרפיקה או עיצוב קשורים לגלגיל. לאורך כל הדרך אנו רואים סגנונות גופן מעוצבים בגרפיטי המשויכים לנושאים מוכרים כמו הלוגו המסורתי של מאות התיבות. הקולקציה המלאה מוצעת כיום באפליקציית מאות וכן באתר המותג. בחדשות אחרות, לוי ממשיך באירוע המלאכה היפנית לסתיו / חורף 2021.

תמונה דרך מאות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *