נעלי הספורט האהובות על צוות הספקים היחיד משנת 2020 – חלק 1

נעלי הספורט האהובות על צוות הספקים היחיד משנת 2020 – חלק 1

2020 הייתה שנה מדהימה לשחרור נעלי ספורט לכן רחוק, אפילו עם מגיפת עולמית די טוחנת את השוק לעצירה! ראינו את התחייה הכוללת של נייקי דונקס, שהם כיום אחד הנעלי הספורט הבולטות בשוק, יחד עם המון Yeezys High Hime כמו גם שחרורים של ירדן!

כאן אצל הספק היחיד שכולנו אנו קנאים של הנעלה נלהבים, כפי שאני בטוח שאתה יכול לדמיין, אז לקחנו את הזמן שימינו כדי לספר לכם על המהדורות האהובות עלינו השנה, כמו גם בדיוק למה אנחנו אוהבים אותם!

תמונה באמצעות מוצרי אצטדיון
Adidas Yeezy Qntm “Barium”
אדם צ’אונג – ראש חדשות כמו גם יצירתי
מה הנעל שלך השנה כמו גם למה אתה אוהב את זה?

הנעל האהובה עליי השנה עד כה חייבת להיות “בריום” Qntm Yeezy. אני מאוד אוהבת את הצללית בהשראת הכדורסל, אולם המהדורה הראשונה הייתה קצת נקייה גם לטעמי. לעומת זאת, “הבריום” החדיר אותו בגוונים כהים יותר שעובדים הרבה יותר טוב עם ההתאמות שלי.

מהקרסול של הניאופרן כל השיטה ועד סוליית הדחיפה השמנמנה, זהו השילוב המושלם של סוג כמו גם פונקציה. כמו כן הייתי רוצה להוסיף שהקצף RNNR נמצא שם עם ה- LPU החביב עלי השנה. הראשון מסוגו, הוא עשוי בחלקו מאצות כמו גם מתהדר בבנייה נושמת במיוחד, וכתוצאה מכך אני מאמין באופן אישי הוא עתיד הנעלה.

התמודדת עם שוטר?

עם זאת לא טיפלתי בקצין המשטרה ביום השחרור כדי לתפוס זוג קרוב לקמעונאות רק כמה ימים לאחר מכן.

תמונה דרך נייקי
טרוויס סקוט x נייקי SB דאנק נמוך
אמילי אטקינס – פרסום דיגיטלי כמו גם מנהלים חברתיים בתשלום
מה הנעל שלך השנה כמו גם למה אתה אוהב את זה?

מבחינתי זה צריך להיות טרוויס סקוט X נייקי SB דאנק נמוך. אני אוהב שימוש בחומרים שונים כמו גם את הנוחות של הדאנק של נייקי SB. אלה המשולבים עם תחזת תחרה לשרוכים ורודים הופכים את אלה לפופ לחלוטין! השיטה נייקי גשרה על המרחב שבין רק מחליקים המשתמשת בנייקי SB לאוכלוסייה הכללית הייתה לי מרשימה במיוחד, ובנוסף אני אוהבת את כל נעלי הספורט השיתופיות של טרוויס, כך שאלו היו שותף מיידי עבורי.

התמודדת עם שוטר?

למרבה המזל, כן! היה לי מזל עם ניצחון הגרלה על אלה, כמו גם אם לא הייתי ככל הנראה הייתי משלם מחדש מחדש.

תמונה דרך ארון הרגל
נייקי אייר ג’ורדן 1 רוכב זום גבוה כחול
ג’ון פרנסיס -קאבנוס – צלם וידיאו ג’וניור
מה הנעל שלך השנה כמו גם למה אתה אוהב את זה?

צמד השנה שלי יצטרך להיות “Racer Blue” של ג’ורדן 1 “Racer Blue”. בכל זאת אני מעריץ גדול של ג’ורדן, כמו גם כולם מבינים בדיוק כמה הם גדולים 1, כך שכאשר נייקי שילבה חדשנות זום בצללית המסורתית הזו זה היה חובה מוחלטת עבורי. גם המסלול הצבעוני סופר נקי כמו גם כל כך פשוט ללבוש!

התמודדת עם שוטר?

התמזל מזלי כמו גם מטפלתי להרים זוג, בכל זאת אני יכול רק לתפוס גודל מגודל הירדן הרגיל שלי, ולכן לצערי הם גם מעט ללבוש. אני עדיין בחיפוש אחר זוג בגודל הנכון!

תמונה דרך חסימה אחת למטה
נייקי אייר ג’ורדן 1 אמצע “מילאנו”
פייג ‘צרפתי – סופר חומרי
מה הנעל שלך השנה כמו גם למה אתה אוהב את זה?

הנעל האהובה עלי השנה עד כה היא אמצע מילאנו של אייר ג’ורדן 1. אני פראייר לגוונים ניטרליים כמו גם זה היה הצמד הראשון של ג’ורדן (אי פעם!) שגרם לי להרגיש שזה לא סחיר לי לשים את ידי עליהם. אני אוהב את הזוג הזה כמו, כל כך, כל כך הרבה. הם נראים פרימיום, החומרים כמו גם תערובת של מבנים הם אולטרה-יחידים כמו גם הגוון השזוף הוא באמת פשוט ללבוש.

התמודדת עם שוטר?

אכן התמודדתי כדי לשים את ידי על מילאנו AJ1! הייתי צריך לעלות על חצי גודל מכיוון שהם קצת צמודים, אז אני לובשת אותם רק באירועים מיוחדים. אבל היי, אני מעדיף שיהיה לי מילאנס הדוק מאשר אף אחד בכלל.

תמונה דרך Yankeekicks
Ben & Jerry’s x Nike SB dunk low “Chunky Dunky”
Pedrom Pourkashanian – Head of Acquisition
What’s your shoe of the year as well as why do you like it?

For me it’s the Ben & Jerry’s x Nike SB “Chunky Dunky” – with it being such a random partnership between the brands, these things don’t come along as well frequently as well as when they do you’ve got to be quick to make the most of them as there may not be one more chance to cop. The advertising of the shoe was on point as well as the style leaves a great deal to be preferred however i believe this shoe will be looked back on as well as kept in mind as a having a huge impact, assisting bring the resurgence back for the SB dunk as well as hyping up a shoe to everybody not just sneakerheads.

Did you handle to cop?

Yes, I handled to get lucky in a raffle! I truly tried for this as well as went into almost every raffle going.

What was your favourite shoe of the year as well as did you handle to cop? Make sure to keep it locked right right here at The Sole supplier for all the latest news as well as updates in the foOtwear World, כמו גם לפקוח עין על הפרק הבא של הסדרה הזו!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *